Iranian Agriculture News Agency

با حضور کارشناسان مؤسسه رازی برگزار شد:

گردهمایی ترویجی واکسن‌های گامبورو و نیوکاسل در یاسوج

گردهمایی ترویجی واکسن‌های گامبورو و نیوکاسل با حضور کارشناسان مؤسسه رازی و فعالات بخش طیور و تعدادی از بهره‌برداران مرغداری‌ها در یاسوج برگزار شد.



به گزلرش خبرگزاری کشاورزی ایران (ایانا) و به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد در این همایش مصطفی بابایی رئیس اداره روابط عمومی مؤسسه واکسن‌ سازی رازی گفت : برخی از اعضای هیئت علمی سرم سازی رازی در این همایش آخرین دستاوردهای این موسسه را در زمینه واکسن و سرم‌سازی به سمع و نظر شرکت کنندگان رساندند .

وی افزود: این همایش دومین گردهمایی ترویجی واکسن‌های تولیدی مؤسسه رازی در سال جاری در کشور است که در زمینه واکسن‌های گامبورو و همچنین نیوکاسل کلون گزارش می‌دهد .

بابایی گفت: این واکسن‌ها در گذشته از خارج وارد می‌شدند که با ایجاد زیرساخت‌های تولید آن در موسسه رازی کشور نیاز به واردات آن از خارج از کشور ندارد .

وی افزود: مؤسسه رازی با ۹۲ سال سابقه دارای تجهیزات مدرنی است و استانداردهای لازم برای تولید انواع واکسن و سرم به صورت استاندارد را دارد .

گفتنی است این همایش یک روزه با حضور رئیس جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد، برخی از کارشناسان این دستگاه، ۱۰۰ نفر از دامپزشکان، کلینیسین‌ها و فعالات بخش طیور کهگیلویه و بویراحمد و تعدادی از بهره‌برداران مرغداری‌های این استان در هتل آزادی یاسوج برگزار شد.


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید