Iranian Agriculture News Agency

با صدور حکمی از سوی معاون وزیر و رئیس سازمان شیلات ایران؛

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس نهم مدیر شیلاتی شد

با صدور حکمی از سوی معاون وزیر و رئیس سازمان شیلات ایران هدایت‌الله میرمرادزهی را به سمت مدیرکل جدید شیلات استان سیستان و بلوچستان منصوب شد.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس نهم مدیر شیلاتی شد

به گزارش ایانا از روابط عمومی سازمان شیلات ایران، حسن صالحی، معاون وزیر و رئیس سازمان شیلات ایران با صدور حکمی، هدایت‌الله میرمرادزهی را به سمت مدیرکل جدید شیلات استان سیستان و بلوچستان منصوب کرد.

در حکم انتصاب مدیرکل جدید شیلات استان سیستان و بلوچستان آمده است:

جناب آقای هدایت‌الله میرمرادزهی

با سلام؛

بر اساس موافقت وزیر محترم جهاد کشاورزی و با توجه به سوابق و تجارب جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان "مدیرکل شیلات استان سیستان و بلوچستان" منصوب می‌شوید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و با رعایت تقوای الهی، در قالب برنامه‌های مدون، با بهره‌گیری از توان بالقوه در استان و مدیران و همکاران متعهد به‌عنوان سرمایه انسانی متخصص و کارآمد و با هماهنگی مسئولان محترم استانی در انجام وظایف محوله ازجمله ساماندهی و توسعه صید فراساحلی (آب‌های دور و بین‌المللی) و فعال‌سازی مراکز فرآوری، توسعه پرورش ماهی در قفس و توسعه تکثیر و پرورش میگو به‌ویژه در مجتمع‌های نیمه‌فعال گواتر و رودیک، در سالی که به تدبیر مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامگذاری شده است و در راستای سیاست‌ها و اهداف دولت تدبیر و امید موفق و مؤید باشید.

پیش از این هدایت‌الله میرمرادزهی به‌عنوان نماینده مردم سراوان، سیب و مهرستان استان سیستان و بلو چستان در مجلس نهم حضور داشت./

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید