Iranian Agriculture News Agency

توزیع حدود 80 هزار تن مرغ گرم در گیلان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان از توزیع ۷۹ هزار و 118 تن گوشت مرغ گرم در استان طی ۹ ماهه امسال خبر داد و گفت: علاوه بر این به‌منظور تنظیم بازار ۴۸۰ تن مرغ منجمد و ۱۹۱ تن گوشت قرمز منجمد هم توزیع شده است.

توزیع حدود 80 هزار تن مرغ گرم در گیلان

صالح محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایانا با اشاره به آغاز توزیع مرغ منجمد در گیلان، گفت: هم‌اکنون در مرحله نخست، توزیع ۱۰۰ تن مرغ منجمد در فروشگاه‌های بزرگ زنجیره‌ای استان با قیمت ۶۵۷ هزار ریال آغاز شده‌ است. 

محمدی با بیان اینکه در زمان حاضر، مشکلی برای توزیع و تامین مرغ در گیلان وجود ندارد، خاطرنشان کرد: فرمانداران و جهاد کشاورزی در شهرستان‌های مختلف، هرگونه کمبود مرغ و یا عرضه با قیمت بالاتر از نرخ مصوب را گزارش دهند تا برای رفع کمبود اقدام شود. 

وی اضافه کرد: درخواست تامین ۲۵ تن گوشت قرمز منجمد برای توزیع در گیلان به وزارت جهاد کشاورزی ارائه شد که در صورت تخصیص نهایی و تامین؛ توزیع آن انجام خواهد شد. 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان یادآور شد: آخرین توزیع گوشت منجمد در استان در ایام فاطمیه و به میزان سه تن بود. 

وی با اشاره به برنامه‌ریزی سازمان جهاد کشاورزی گیلان برای تامین مرغ و گوشت در ایام نوروز، ماه مبارک رمضان امسال و برگزاری جلساتی با تعدادی از مرغداری‌های استان برای هماهنگی‌های لازم، گفت: با صاحبان چند مرغداری برای رفع مشکلات‌ و برگرداندن این واحدها به چرخه تولید نشست‌هایی برگزار شد. 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید