Iranian Agriculture News Agency

۱۳۰ میلیارد ریال به طرح‌های عمرانی عشایری چهارمحال و بختیاری اختصاص یافت

سرپرست اداره‌کل امور عشایر چهارمحال و بختیاری گفت: ۱۳۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ارزش افزوده از سوی دفتر عمران و امور زیربنایی سازمان امور عشایر ایران تایید و به طرح‌های عمرانی مناطق عشایری استان اختصاص یافت.

۱۳۰ میلیارد ریال به طرح‌های عمرانی عشایری چهارمحال و بختیاری اختصاص یافت

به گزارش خبرنگار ایانا در استان چهارمحال و بختیاری، محمد محمودی افزود: همچنین چهار دستگاه خودرو کمک‌دار سبک در راستای تقویت ناوگان حمل‌ونقل و بهبود خدمات‌رسانی به عشایر استان به این اداره کل اختصاص یافت.

وی افزود: با توجه به سردسیر بودن چهارمحال و بختیاری و لزوم شروع عملیات اجرایی پروژه‌های مصوب عمرانی درخواست شد تا روند تخصیص اعتبارات ملی به این استان تسریع شود.

محمودی در خصوص نشست اخیر با رئیس و مدیران کل سازمان امور عشایر کشور تصریح کرد: در این نشست اعتبار خرید سه دستگاه کامیون تانکر آب‌رسانی سیار برای مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری تأمین شد.

وی یادآور شد: همچنین تسهیل بخشنامه تسهیلات چهار درصد با مدت بازپرداخت هفت‌ساله تبصره ۱۸ در قالب طرح‌های تنوع معیشتی به عشایر استان پیگیری شد.

محمودی اظهار داشت: در این نشست تأییدیه آمار ثبتی مبنایی عشایر چهارمحال و بختیاری در راستای خدمات‌رسانی مطلوب‌تر و هدفمند به این جامعه مورد پیگیری قرار گرفت.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید