Iranian Agriculture News Agency

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اردبیل:

در سال گذشته پروژه های تولیدی و صنایع تبدیلی با اعتباری بالغ بر 94 میلیارد تومان به بهره برداری رسید

علی حسین احدی عالی از افتتاح 15 پروژه تولیدی و صنایع تبدیلی با اعتبار بالغ بر 944 میلیارد ریال در سال گذشته در شهرستان اردبیل خبر داد .

در سال گذشته پروژه های تولیدی و صنایع تبدیلی با اعتباری بالغ بر 94 میلیارد تومان به بهره برداری رسید

  به گزارش خبرنگار ایانا در استان اردبیل، علی حسین احدی عالی از افتتاح 15 پروژه تولیدی و صنایع تبدیلی با اعتبار بالغ بر 944 میلیارد ریال در سال گذشته در شهرستان اردبیل خبر داد .

وی افزود: پروژه های به بهره برداری رسیده شامل 8 پروژه با اعتبار بالغ بر 244 میلیارد ریال که برای 39 نفر بطور مستقیم اشتغال ایجاد شده است و عملیات اجرایی و کلنگ زنی 7 پروژه نیز جمعا با برآورد اعتبار 700 میلیارد ریال آغاز گردیده که با بهره برداری از این طرح ها نیز زمینه اشتغال برای 68 نفر بطور مستقیم فراهم می گردد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اردبیل ادامه داد : در بین پروژه های افتتاح شده دراین شهرستان 2 واحد مرغداری گوشتی جمعا با سرمایه گذاری 49 میلیارد ریال و ظرفیت تولید سالانه 25 هزار قطعه و میزان اشتغال 3 نفر بطور مستقیم و یک واحد مرغداری تخمگذار با ظرفیت تولید 30 هزار قطعه و اشتغال زایی 4 نفر بصورت مستقیم با سرمایه گذاری 70 میلیارد ریال از محل آورده شخصی به بهره برداری رسید.

احدی عالی در ادامه بیان کرد : شهرستان اردبیل یکی از شهرستان های فعال در صنعت مرغداری است که با تولید 6/32 درصد از گوشت سفید استان مقام اول را در سطح استان داراست و افتتاح واحدهای مرغداری یاد شده نیز در جهت رفع نیازهای مصرفی گوشت مرغ و تخم مرغ در این شهرستان بسیار موثر بوده و موجب رونق بیشتر تولید در منطقه می گردد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید