Iranian Agriculture News Agency

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل:

دهه مبارکه فجر انقلاب اسلامی فرصتی مناسب برای تبیین دستاوردها و پیشرفت های کشور است .

حضور فعال مدیران در نشستها و فضا سازی رسانه ای برای تبیین فعالیت ها و دستاوردهای 42 ساله یکی از اولویت های اساسی برگزاری این مراسمات می باشد .

دهه مبارکه فجر انقلاب اسلامی فرصتی مناسب برای تبیین دستاوردها و پیشرفت های کشور است .

به گزارش خبرنگار ایانا در استان اردبیل، حجت الاسلام و المسلمین اکبر اکبری رئیس کارگروه روستایی و عشایری ستاد گرامیداشت دهه مبارکه فجر در دومین نشست تخصصی این کارگروه که با اعضای استانی تشیکل یافته بود با اعلام این مطلب افزود: دهه مبارکه فجر انقلاب اسلامی فرصتی مناسب برای تبیین دستاوردها و عملکرد ها و پیشرفت و توسعه از طریق ابزارهای مختلف رسانه ای و تبلیغی می باشد متعلق به خلق علوی بودن و تلاش جدی در جهت خدمت به قشر کم برخوردار و محروم منطقه و حضور در جمع جامعه روستائیان و عشایر به منظور خدمت رسانی و محرومیت زدایی و اهتمام همه جانبه برای مردمی کردن جشن انقلاب و توسعه و تقویت مشارکتهای مردمی در برگزاری مراسم یکی از اصول مهم در برگزاری هرچه باشکوهتر جشن های انقلاب اسلامی است.

وی افزود: حضور فعال مدیران در نشستها و فضا سازی رسانه ای برای تبیین فعالیت ها و دستاوردهای 42 ساله یکی از اولویت های اساسی برگزاری این مراسمات می باشد . ما مدیون خود شهدا هستیم و فردای روزقیامت دستان خون آلود شهدا گریبان و  یقه ما را به لحاظ عدم جدیت و اهتمام و کم کاری می‌گیرد.

این مقام مسئول همچنین با اشاره به سخنان گرانقدر مقام معظم رهبری ( مدظله العالی ) افزودند: دهه فجر انقلاب از رشحات اسلام است و آئینه ای است که خورشید اسلام در او درخشید و این دهه فجر باید با عظمت هرچه تمامتر برگزارشود. این مراسم را با هیجانهای عاطفی صحیح باید با طراوت و تازه کرد. در مذهب ما،‌ احساسات،‌ گریه و شادی، حب و بغض و عشق و نفرت جایگاه والایی دارد. از این رو جشنهای دهه فجر می بایستی همچون مراسم و اعیاد مذهبی گرامی داشته شود و مردمی باشد. باید کلیه مساجد فعال شوند و مردم با حضور در مساجد خاطره ی فراموش نشدنی حضرت امام و پیروزی انقلاب اسلامی را جشن بگیرند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید