Iranian Agriculture News Agency

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل خبرداد:

کسب رتبه اول ارزیابی عملکرد توسط سازمان جهاد کشاورزی در جشنواره شهید رجایی

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل در جلسه شورای هماهنگی مدیران سازمان و مدیران کل ادارات اقماری با اعلام این خبر افزود: کسب رتبه اول سازمان جهادکشاورزی استان اردبیل در ارزیابی عملکرد جشنواره استانی شهید رجایی در بین دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل در گروه تولیدی و خدماتی در سال 1401 مرهون تلاش‌های شبانه‌روزی همکاران مدیریت بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان و سایر همکاران ساعی و پرتلاش سازمان و در دیگر واحدهای تخصصی است.

کسب رتبه اول ارزیابی عملکرد توسط سازمان جهاد کشاورزی در جشنواره  شهید رجایی

نوبخت اژدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایانا بیان کرد: مدیریت شرکت شهرک‌های کشاورزی استان اردبیل نیز در شش‌ماهه اول سال جاری رتبه برتر کشوری را کسب کرد که افتخار بزرگی برای بخش کشاورزی است.

وی افزود: رویکرد ما باید به سمت گسترش واحدهای گلخانه‌ای باشد که در تمام فصول سال امکان برداشت محصول وجود دارد و آب بری آن نیز کم است و از طرف دیگر با کارآفرینی برای جوانان تحصیل‌کرده و بیکار می‌تواند زمینه‌ها و بسترهای مناسبی را نیز برای صادرات انواع محصولات گلخانه‌ای به کشورهای همسایه داشته باشد. 

این مقام مسئول ادامه داد: حرکت خوبی در سال‌های اخیر در خصوص تعریف و اجرای پروژه‌ها در واحدهای تخصصی سازمان جهاد کشاورزی اتفاق افتاده و نویدبخش  تحول تأثیرگذاری در بخش کشاورزی در سال‌های آتی است.

اژدری اضافه کرد: به همین دلیل هم باید انسجام و همکاری تنگاتنگی میان همه ادارات اقماری و شرکت‌های تابعه وجود داشته باشد تا در سایه اتحاد و همدلی کارها به نحو احسن به سرانجام برسد.

سرپرست سازمان تأکید کرد تلاش در جهت افزایش تولید و بهبود معیشت مردم برای کاهش و مهار تورم و تلاش مضاعف تا رسیدن به امنیت غذایی باید سرلوحه فعالیت همه دست‌اندرکاران بخش تولید، مخصوصا در حوزه کشاورزی قرار گیرد. 

وی یادآور شد: همه ما باید پایبند به نظم و قانون اداری باشیم و باروحیه جهادی و تعهد سازمانی هرچه در توان داریم را درراه خدمت به کشور اسلامی به‌کارگیریم. 

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی در خاتمه گفت: خدمت در سنگر مقدس تولید و خودکفایی موهبتی الهی است که همه‌مان باید ارزش آن را بدانیم و لحظه‌ای از خدمت به جامعه زحمتکش کشاورزی و دامپروری کشور دریغ نکنیم. 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید