Iranian Agriculture News Agency

زادگاه شاعر و ترانه‌سرا سرود ملی چین زیباترین روستای گردشگری شد

زیباترین روستای چین با تولیدات ارگانیک/ ساختمان‌های روستا با مواد سازگار با محیط زیست ساخته شده‌اند

روستای Xunlong River، در شهرستان چانگشا (در استان هوانان) از زیباترین و دارای بهترین امکانات سکونت در میان روستاهای چین در ماه ژانویه اعلام و همچنین به‌عنوان یکی از بهترین مقصدهای گردشگری روستایی استان هوانان شناخته شد.

زیباترین روستای چین با تولیدات ارگانیک/ ساختمان‌های روستا با مواد سازگار با محیط زیست ساخته شده‌اند


روستای Xunlong River ، در شهرستان چانگشا (در استان هوانان) از زیباترین و دارای بهترین امکانات سکونت در میان روستاهای چین در ماه ژانویه اعلام و همچنین به‌عنوان یکی از بهترین مقصدهای گردشگری روستایی استان هوانان شناخته شد.

به گزارش ایانا از وب‌سایت chinadaily ، این افتخار پس از انجام اقدامات توسط دولت برای بهبود استانداردهای زندگی ساکنان و همچنین تبدیل شدن به یک محل توریستی ایده‌آل به‌دست آمد.

این روستا، دارای سه‌هزار و 600 نفر و با وسعت 14.7 کیلومتر مربع است و از این نظر که مسائل زیست‌محیطی را در نظر گرفته و چشم‌انداز زیبا و فرهنگ غنی دارد، شناخته شده است.

به گفته لیو جیاهو Liu Jiahui ، سرپرست روستا، در سال 2015، روستا یک مرکز تحقیقات محیط زیست برای طراحی ساختمان‌های جدید راه‌اندازی کرد که در طی انجام آن، ساختمان‌ها از مواد سازگار با محیط زیست، ساخته شدند.

همچنین تأکید کشاورزی محل، بر ایجاد مزارع جدید برای پرورش میوه‌ها و سبزیجات آلی و بدون استفاده از آفت‌کش است. روستا در حال حاضر دارای یک‌هزار و 100 مو(مقیاس اندازه‌گیری چین) (73 هکتار) مزارع برنج با کیفیت بالا، 620 مو (حدود 41 هکتار) سبزیجات و 600 مو (حدود 40 هکتار) میوه و محصولات دیگر است.



این روستا مراکز آموزشی را هم به خود جلب کرده، که می‌توان به دانشگاه نرمال پکن ( Beijing Normal University ) اشاره کرد که برای همکاری با مدارس محلی برای ارائه منابع آموزش پیشرفته و پرورش استعداد، توافق کرده است.

لیو جیاهو گفت: "در حالی که کشاورزی و آموزش، کیفیت بهتری را برای ساکنان به ارمغان آورده، در عین حال مقامات محلی تمرکز خود را بر گردشگری روستایی فراموش نکرده‌اند."

در دو سال گذشته، تعداد بازدیدکنندگان افزایش یافته است و گفتنی است این روستا، زادگاه تیان هان، شاعر و ترانه سرا سرود ملی جمهوری خلق چین است.

علاوه بر این، روستا به ترویج تورهای روستایی برای بازدیدکنندگان از مناطق شهری پرداخته است. جزیره Maiji ، شامل عناصر کارتونی، مکانی مناسب برای والدین و بازی کودکان فراهم می‌کند. همچنین گردشگران می‌توانند از کلبه‌های روستا برای اقامت اسفاده کنند. از گذراندن تعطیلات در کلبه را درک کنند.

در سال 2016، روستا میزبان 9 فعالیت ویژه، ازجمله جشنواره‌های موسیقی و کارناوال در طول تعطیلات بود که توانست بیش از 740 هزارگردشگر را جذب کند.

مقامات محلی امیدوارند که این روستا تبدیل به یک مقصد محبوب در سراسر کشور در سال‌های آینده شود. این در حالی است که قرار است در سال 2017، 18 پروژه جدید اجرا شود./


ترجمه: فرحناز سپهری

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید