Iranian Agriculture News Agency

به مناسبت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس؛

مراسم بزرگداشت ایثارگران شاغل و بازنشسته وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد

مراسم بزرگداشت ایثارگران شاغل و بازنشسته وزارت جهاد کشاورزی با حضور وزیر جهاد کشاورزی و فرماندهان پشتیبانی مهندسی جنگ جهاد برگزار شد.

مراسم  بزرگداشت ایثارگران شاغل و بازنشسته وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد

به گزارش خبرنگار ایانا، مراسم بزرگداشت ایثارگران شاغل و بازنشسته ستاد وزارت جهاد کشاورزی امروز با حضور کاظم خاوازی وزیر جهاد کشاورزی، سید حمزه رضوی مشاور وزیر و رئیس امور ایثارگران وزارت جهاد کشاورزی و جمعی از فرماندهان قرارگاه‌های پشتیبانی مهندسی جنگ جهاد در تالار شهیدان نعمتی جم برگزار شد.

در این مراسم، یدالله شمایلی فرمانده قرارگاه کربلا پشتیبانی و مهندسی جنگ جهاد و از پیشکسوتان دفاع مقدس با اشاره به آمادگی جهاد و ایثارگزان برای تولید تجهیزات پرورش ماهی در دریا اظهار کرد: ما در بخش جهاد و ایثارگران با جذب نخبه‌ها و در قالب شرکت‌های دانش بنیان تجهیزات و گلوگاه قفس پرورش ماهی در دریا را مشابه نمونه نروژی طراحی کرده‌ایم و در حال تولید انبوه آن هستیم.

وی با تاکید بر این که یک قرار گاه خاتم الانبیاء در کنار وزارت جهاد کشاورزی است، افزود: تمام امکانات برای جهاد و ایثارگران وجود دارد و ما آمادگی کامل داریم تا در حل معضلات بخش کشاورزی به وزارت جهاد کشاورزی کمک کنیم.

همچنین ابوالفضل حسن بیگی فرمانده قرارگاه حمزه سید الشهدا(ع) و سید محمد لاله زار فرمانده قرارگاه نوح نبی(ع) در این مراسم، روحیه ایثار و فداکاری و اتخاذ تاکتیک‌های نوآرانه جنگی توسط فرماندهان گردان‌های مهندسی رزمی جهاد در عملیات‌های مختلف را از عوامل پیروزی های رزمندگان اسلام در دوران 8 سال دفاع مقدس دانستند.

در این مراسم، از نرم افزار چندرسانه‌ای سردار جهادگر شهید مرتضی شادلو، کتاب عملیات والفجر ده با عنوان (مله خورد مسموم) نوشته نصرت اله محمودزاده و مجموعه پوسترهای طراحی شده (همه باهم جهاد سرداران جهادگر) به همراه کتاب صوتی (مله خورد مسموم)، توسط وزیر جهاد کشاورزی رونمایی شد.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید