Iranian Agriculture News Agency

طلایی تاکید کرد:

لزوم استفاده از ظرفیت تشکل‌ها برای توسعه بخش کشاورزی

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی، بر لزوم استفاده از ظرفیت تشکل‌های برای توسعه بخش کشاورزی تاکید کرد.

لزوم استفاده از ظرفیت تشکل‌ها برای توسعه بخش کشاورزی
به گزارش ایانا،  طلایی در جلسه شورای مدیران استان قزوین، گفت: تشکل‌های بخش کشاورزی ظرفیت بسیار بالایی دارند که می‌توان از این ظرفیت‌ها برای توسعه بخش استفاده کرد.

وی با بیان این که برای حل مشکلات باید با تدبیر از ظرفیت‌های ایجاد شده به خوبی استفاده شود، افزود: وزارت جهاد کشاورزی همواره تلاش می‌کند چالش‌های بخش کشاورزی را به خوبی مرتفع کند‌ که تشکل‌ها، تعاونی‌ها و NGO ها می‌توانند در این راستا کمک کننده باشند.

معاون وزیر در امور توسعه مدیریت و منابع، به اهمیت مراکز جهاد کشاورزی و ارتباط تنگاتنگ آنها با کشاورزان و بهره‌برداران بخش کشاورزی اشاره و تصریح کرد: بیشترین حجم کار و فعالیت بر عهده مراکز جهاد کشاورزی است که زحمات زیادی را متحمل می‌شوند بنابراین فرقی بین مسوول مرکز و مسئولین سازمان و وزارت متبوع نیست .

وی اضافه کرد: وظیفه ما پشتیبانی است و باید بستر و شرایط مناسب را برای فعالیت همکاران در بخش‌های مختلف فراهم کنیم .

طلایی بر لزوم هوشمند کردن بخش کشاورزی تاکید کرد و گفت: با ایجاد کشاورزی هوشمند به دنبال ارتقای کیفیت نیروها هستیم نه کمیت آن، بنابراین با کوچک‌سازی تشکیلات در جهت کیفی‌سازی نیروها باید حرکت کرد .

این مقام مسوول با بیان این که استان قزوین در بخش کشاورزی بسیار توانمند است که می‌توان از ظرفیت‌های موجود به نحو شایسته استفاده کرد، گفت: جدیت و پیگیری مجموعه جهاد کشاورزی باعث افزایش و ارتقای شاخص کشاورزی در این استان شده است .

وی افزود: استان قزوین شاخص اصلی اقتصادی بالایی در بخش کشاورزی دارد،‌در تولید مرغ و تخم‌مرغ در کشور مطرح است و این امر باعث شده تا توقعات از این استان و مسئولین آن بالاتر باشد .

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی، ضمن قدردانی از جدیت و پیگیری خانم خمسه به عنوان رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین، گفت: این شیوه انتصابات نیروهای جوان و بانوان در جهاد کشاورزی استان قزوین، ایده‌آل معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت جهادکشاورزی است.

همچنین در این نشست، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: جهاد کشاورزی قزوین جزو سازمان‌هایی است که اقدامات خوبی طی چند سال گذشته انجام شده است .

فاطمه خمسه افزود: تمام تلاش ما بر این است که مشکلات همکاران با هماهنگی سازمان مدیریت استان حل شود .

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید