Iranian Agriculture News Agency

مدیر امور عشایر بوشهر اعلام کرد:

تخصیص 50 میلیارد ریال اعتبار مالیات به عشایر

مدیر امور عشایر بوشهر با اشاره به قانون اختصاص سهمی از مالیات ارزش افزوده به عشایر، گفت: تاکنون ۵۰ میلیارد ریال اعتبار از این محل برای عشایر استان بوشهر تخصیص یافته است.

تخصیص 50 میلیارد ریال اعتبار مالیات به عشایر

به گزارش ایانا، فرهمند آقایی در جمع مسئولین شهرستان دشتی با بیان اینکه سالانه شش هزار و ۵۰۰ تن گوشت قرمز توسط عشایر تولید می شود، اظهار داشت: عشایر بوشهر سالانه شش هزار و ۵۰۰ تن گوشت قرمز، ۱۰۰ هزار تن محصولات زراعی و باغی،۳۰ هزار مترمربع صنایع دستی، ۲۸ هزار تن شیر و فرآوردهای دامی تولید می کنند.

وی با اشاره به قانون اختصاص سهمی از مالیات ارزش افزوده به عشایر، گفت: تاکنون ۵۰ میلیارد ریال اعتبار از این محل برای عشایر استان بوشهر تخصیص یافته که از این مبلغ ۶۵۰ میلیون تومان سهم شهرستان دشتی است.

آقایی با بیان اینکه ۱۶ میلیارد و۵۰۰ میلیون ریال برای خرید مخازن آب هزینه شده است، افزود: در سال ۹۵و ۹۶ برای اولین بار ده میلیارد ریال از محل اعتبارات بسیج در مناطق عشایری استان هزینه شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عشایر، مدیر امور عشایر بوشهر خاطرنشان کرد: در سالجاری چهار میلیارد ریال از محل اعتبارات تملک دارایی ها برای جامعه عشایری شهرستان دشتی مصوب شده که تاکنون ۶۶ درصد آن تخصیص یافته است.از محل اعتبارات ملی نیز هفده میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال برای اجرای پروژه های عشایری مصوب شده که تاکنون  ده میلیارد ریال آن تخصیص پیدا کرده است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید