Iranian Agriculture News Agency

فرماندار زابل در گفت‌وگوی اختصاصی با ایانا:

اختلاف حساب 34میلیارد تومانی در شهرداری زابل

مبارزه با فساد به مرزهای جنوب شرق کشور رسیده است. از زابل خبر می‌رسد شهردار به همراه دو تن از معاونان و 4 نفر از کارمندان شهرداری زابل به اتهام فساد مالی دستگیر شده‌اند. بنا بر اظهارات هوشنگ ناظری فرماندار زابل از مدت‌ها پیش صحبت هایی مبنبی بر فساد در شهرداری زابل مطرح بوده اما هیچگاه کار به دستگیری و بازجویی نرسید بود.

اختلاف حساب 34میلیارد تومانی در شهرداری زابل

به گزارش گروه اجتماعی ایانا حمیدرضا نوری نزدیک به چهار سال است که به عنوان شهردار از سوی شورای شهر زابل انتخاب شده است. آنطور که فرماندار زابل به خبرنگار اجتماعی ایانا می گوید از چند سال پیش شنیده می شده که در شهرداری زابل مناسبات غیر قانونی جریان دارد. او می گوید: موضوع هیچگاه تا این حد جدی نبوده، همیشه صحبت‌هایی مطرح می شد و بعد از مدتی هم فراموش می‌شده است اما اینبار دستگاه‌های کشوری هم در این موضوع ورود کرده‌اند.

او درباره وضعیت فعلی این فساد در شهرداری می‌گوید: سازمان بازرسی پس از بررسی و نظارت به این نتیجه رسید که تخلفاتی مالی و اجرایی در شهرداری صورت گرفته است. در حال حاضر شهردار و 6 نفر دیگر در حال بازجویی هستند و پرونده از سوی مقامات قضایی در حال پیگیری است.

به گفته فرماندار زابل این نخستین بار است که شهردار زابل به اتهام فساد دستگیر شده و مورد بازجویی قرار گرفته است. تا کنون 34 میلیارد تومان اختلاف مالی در چندین پرونده در این رابطه بدست آمده است.

آنطور که دادستان زابل به رسانه‌ها خبر داده دستگیری‌ها در شهرداری زابل در راستای جرائم تضییع اموال عمومی، تصرف غیرقانونی در اموال دولتی، اختلاس و جعل اسناد دستگیر و پرونده آنها در حال بررسی است.

قرار است امروز شورای شهر زابل در جلسه‌ای سرپرست شهرداری را معرفی کند.

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید