Iranian Agriculture News Agency

ستاد مدیریت بحران استان هرمزگان به ایانا خبر داد:

تاکنون تلفاتی از زمین لرزه هرمزگان گزارش نشده است

نیروهای امدادی در حال آماده باش هستند

اعاتی پیش دو زلزله با قدرت نسبتا زیاد شهرستان رویدر مرز میان استان فارس و هرمزگان را لرزاند. زمین لرزه اول ساعت ۹ و ۳۴ دقیقه صبح رخ داد با شدت ۴/۷ دهم ریشتر رخ داد و به فاصله ۴ دقیقه بعد زلزله بزرگتر درمقیاس ۵/۷ دهم ریشتر اتفاق افتاد. ستاد مدیریت بحران در استان هرمزگان به خبرنگار اجتماعی ایانا خبر داده که تاکنون گزارشی از تخریب و یا مصدومان احتمالی این زمین لرزه گزارش نشده است.

تاکنون تلفاتی از زمین لرزه هرمزگان گزارش نشده است

ساعاتی پیش دو زلزله با قدرت نسبتا زیاد شهرستان رویدر مرز میان استان فارس و هرمزگان را لرزاند. زمین لرزه اول ساعت ۹ و ۳۴ دقیقه صبح رخ داد با شدت ۷/۴ دهم ریشتر رخ داد و به فاصله ۴ دقیقه بعد زلزله بزرگتر درمقیاس ۷/۵ دهم ریشتر اتفاق افتاد. ستاد مدیریت بحران در استان هرمزگان به خبرنگار اجتماعی ایانا خبر داده که تاکنون گزارشی از تخریب و یا مصدومان احتمالی این زمین لرزه گزرارش نشده است.

سایت زلزله نگاری ایران مکان دقیق این زمین لرزه را در منطقه رویدر گزارش کرده است اما آنطور که روابط عمومی ستاد بحران استان هرمزگان به خبرگزاری ایانا گفته این زمین لرزه در بندرعباس هم اتحساس شده است.

روابط عمومی ستاد بحران می‌گوید: تاکنون گزارش از خرابی‌ها و یا مصدومان این حادثه به ما گزرارش نشده است با این حال تمام نیروهای امدادی در این بخش مستقر و در حال آماده باش هستند. بخشی از نیروهای امدادی به مناطق روستایی رفتهاند و در حال رصد کردن وضعیت هستند.

آنطور که ستاد بحران خبر داده مردم منطقه زمین لرزه را احساس کرده‌اند تا جایی که با وجود اختلاف ۶۰ کیلومتری بندرعباس با کانون زلزله زمین لرزه به وضوح توسط مردم در این شهر احساس شده است.  

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید