Iranian Agriculture News Agency

معاون برنامه ریزی کتب درسی در گفت‌وگو با ایانا:

کتاب «مفاهیم تأمین اجتماعی» نداریم که تدریس شود!

محمدرضا جعفریان معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی امروز خبر داده که این سازمان قرار است «برای شناساندن تامین اجتماعی به احاد مردم» کتب درسی را تدوین و در مدارس جانمایی کند. به گفته او این کتاب در دو سال گذشته با همکاری آموزش و پرورش و موسسه عالی تأمین اجتماعی طراحی شده است. این در حالی است که کوروش امیری نیا معاون برنامه ریزی دوره متوسطه آموزش و پرورش در گفت و گو با ایانا این خبر را تکذیب کرده و می گوید این مورد حتی تاکنون مطرح هم نشده است.

کتاب «مفاهیم تأمین اجتماعی» نداریم که تدریس شود!

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی پیش از این گفته بود: در دو سال گذشته با همکاری آموزش و پرورش و موسسه عالی تأمین اجتماعی کتابی را طراحی کردیم که مفاهیم تأمین اجتماعی را از سوم دبستان تا دبیرستان به زبان ساده آموزش می‌دهد و این کتاب به وزیر آموزش و پرورش ارائه داده شده تا از ابتدایی تا دبیرستان جانمایی شود.

او در حالی خبر از تالیف این کتاب با همکاری آموزش و پرورش داده که امیری نیا معاون برنامه ریزی دوره متوسطه از این ماجرا بی‌خبر است. او به خبرنگار اجتماعی ایانا می‌گوید: تاکنون نام چنین کتابی را نشیده‌ام و در این باره کاری  با هماهنگی و همکاری ما صورت نگرفته است. نمی‌دانم منظور سازمان تامین اجتماعی چه کتابی است اما اگر کتابی تالیف شود و قرار باشد جانمایی شود ما حتما در جریان خواهیم بود.

او درباره احتمال همکاری سازمان تامین اجتماعی با بخش‌های دیگر وزارت آموزش و پرورش می‌گوید: ممکن است با دیگر گروه ها همکاری و یا مشورتی صورت گرفته باشد اما اینکه کتابی تدوین شود را بعید می‌دانم. باتوجه به اینکه گفته شده این کتاب قرار است در دوره دبستان و متوسطه تدریس شود ما حتما باید در جریان روند تالیف باشیم.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید