Iranian Agriculture News Agency

شادلو خبر داد:

برگزاری اولین دوره دانش افزایی راویان راهیان نور جنوب

معاون فرهنگی، پژوهشی و امور اجتماعی اداره کل امور ایثارگران وزارت جهاد کشاورزی از برگزاری اولین دوره دانش افزایی راویان راهیان نور جنوب خبر داد.

برگزاری اولین دوره دانش افزایی راویان راهیان نور جنوب

زهرا شادلو معاون فرهنگی، پژوهشی و امور اجتماعی اداره کل امور ایثارگران وزارت جهاد کشاورزی در گفتگو با خبرنگار ایانا از برگزاری اولین دوره آموزش دانش افزایی راویان راهیان نور جنوب خبر داد و گفت: این مهم توسط معاونت فرهنگی و قرارگاه " راهیان نور" وزارت جهاد کشاورزی در اداره کل امور ایثارگران انجام می‌شود.

به گفته معاون فرهنگی، پژوهشی و امور اجتماعی، این دوره ویژه راهیان نور سراسر کشور بوده که به صورت وبیناری برگزار میشود.

شادلو به سخنان مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: " بدون تبیین و تبیین بلیغ، قطع هیچ فکری و هیچ اندیشه‌ی متقنی توفیق رواج و اعتقاد عمومی را پیدا نخواهد کرد. و شهدا عملا کار بزرگی را انجام دادند؛ این کار بزرگ را باید تبیین کرد.

وی با بیان اینکه این دوره امروز یکشنبه ۳۰ بهمن ماه به صورت وبیناری برگزار شده است، یادآور شد: این دوره با حضور ۳۲  استان در  حال برگزاری است.

به گفته شادلو،  پیشکسوتان جهاد به عنوان مدرس در برگزاری این دوره هستند.

وی با تاکید بر اینکه برگزاری این دوره‌ها ادامه دار است، گفت: برگزاری این دوره ها در جهت تقویت محتوایی راویان راهیان نور خواهد بود تا در زمان برگزاری این اردوها به عنوان راوی حضور یابند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید