Iranian Agriculture News Agency

"پاکار" در حاشیه مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس خبر داد:

عزم جدی بسیج جهاد کشاورزی برای احیای جهاد سازندگی

فرمانده بسیج وزارت جهاد کشاورزی گفت: بسیج وزارت جهادکشاورزی با کمک کارکنان و مسئولین جهاد کشاورزی سپاه و بسیج آمادگی احیای جهاد سازندگی را دارد.

عزم جدی بسیج  جهاد کشاورزی برای احیای جهاد سازندگی

به گزارش خبرنگار ایانا، مهرداد پاکار فرمانده بسیج وزارت جهاد کشاورزی در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در استودیو کشاورز اظهار کرد: کشاورزی یکی از ارکان تمدن ساز در تاریخ بوده و راهبرد ما رقم زدن تمدن اسلامی در جامعه است.

 وی ادامه داد: برای نقش آفرینی باید خودمان را کارآمد کنیم که نکته بسیار مهمی است.

پاکار با اشاره به نقش آفرینی بسیج در همه عرصه‌ها تصریح کرد: وزیر جهاد کشاورزی به دنبال احیای جهاد سازندگی در بسیج وزارت جهاد کشاورزی بوده است.

وی ادامه داد: جلسه راه اندازی جهاد سازندگی با مسئولین و فرماندهان در بسیج سپاه برگزار کرده‌ایم و بسیج وزارت جهادکشاورزی با کمک کارکنان و مسئولین جهاد کشاورزی و سپاه آمادگی احیای جهاد سازندگی را دارد.

فرمانده بسیج وزارت جهاد کشاورزی با تاکید بر حضور در میدان، گفت: حضور در میدان باید با هوشمندی، هماهنگی و هم افزایی انجام شود و من مطمئن هستم این کار شدنی است.

به گفته وی، باید جهاد سازندگی بومی شود و جهاد سازندگی در همه حوزه‌های جهاد سازندگی در بعد علمی انجام شود.

وی از راه اندازی بزرگترین تیم جهاد پزشکی کشور خبر داد و گفت: چندین نفر پزشک متخصص و فوق تخصص با امکانات در هر جایی که در وزارتخانه تشخیص داده شود حضور می‌یابند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید