Iranian Agriculture News Agency

ربانی:

ماه رمضان یک مکتب تربیتی است

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی گفت: ماه رمضان جایگاه ویژه ای در اسلام و آموزه های دینی دارد و یک مکتب تربیتی است.

ماه رمضان یک مکتب تربیتی است

به گزارش خبرنگار ایانا، سید حسن ربانی نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی در نشست صمیمی با کارکنان وزارت جهاد کشاورزی به مناسبت عید نوروز که با حضور سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی برگزار شد، ضمن تبریک عید نوروز و ایام ماه مبارک رمضان اظهار کرد: با تقارن ماه رمضان و سال جدید، انشالله خداوند برکت و رحمت خود را بر ما نازل کند.

وی افزود:  ماه رمضان جایگاه ویژه ای در اسلام و آموزه های دینی دارد و یک مکتب تربیتی است.

ربانی خاطرنشان کرد: در این ماه برنامه زندگی تغییر می‌کند تا یک شرایط متفاوت برای ما به وجود بیاورد و سعادت در دنیا و آخرت را در پی داشته باشد.

وی عنوان کرد: ماه رمضان فضیلت های بسیاری دارد که در رأس آن دعوت به ضیافت خداوند است و ما باید در این ماه ادب میهمانی را رعایت کنیم.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی گفت: پیامبر فرمودند « در ماه رمضان بهترین کار ترک گناه است» و رعایت ادب میهمانی هم همان ترک گناه است.

وی با بیان این که اقدام به فرمایشات رهبری به برنامه ریزی، کنترل، نظارت و همت بلند نیازمند است، ادامه داد: این خصوصیات در کارکنان وزارت جهاد کشاورزی وجود دارد؛ شما وارثان جهادگران بزرگ هستید که در برابر هجوم دشمن با دست خالی ایستادند.

ربانی در پایان روز ۱۲ فروردین، روز جمهوری اسلامی را تکریم و گرامی داشت.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید