Iranian Agriculture News Agency

آیین نامه یازدهمین جشنواره رسانه­‌های کشاورزی منتشر شد

به گفته مدیرکل دفتر رسانه­ های آموزشی و ترویجی موسسه آموزش و ترویج کشاورزی، آغاز به کار جشنواره یازدهم باتوجه به شرایط همه­ گیری ویروس کرونا با تأخیر اعلام شد. به همین دلیل مصوبه اجرای سالانه جشنواره، از سال 1401 در دستور کار قرار می گیرد.

آیین نامه یازدهمین جشنواره رسانه­‌های کشاورزی منتشر شد
به گزارش ایانا، علیرضا سیداسحاقی مدیرکل دفتر رسانه­ های آموزشی و ترویجی موسسه آموزش و ترویج کشاورزی گفت:  آغاز به کار جشنواره یازدهم باتوجه به شرایط همه­ گیری ویروس کرونا با تأخیر اعلام شد، به همین دلیل مصوبه اجرای سالانه جشنواره، از سال 1401 در دستور کار قرار  می گیرد.

 سیداسحاقی افزود: محور موضوعات ویژه این جشنواره در کنار موضوعات آزاد؛ آب، سلامت غذا(سم وکود) و نهاده­ های دامی در نظر گرفته شده است. در بخش مسابقه برنامه ­های رادیویی و تلویزیونی، رسانه ­های نوشتاری، عکس، کشاورز خبرنگار افتخاری، اپلیکیشن و بخش­ های جدید نشریه تخصصی­، پایگاه خبری، استارتاپ ­های بخش کشاورزی­، ویدئو کلیپ، نماهنگ و تور مجازی آموزشی – ترویجی به رقابت خواهند پرداخت.

دبیر جشنواره رسانه های کشاورزی با اشاره به بخش کارگاهی این جشنواره، اظهار کرد: موضوعاتی چون تکنیک­ های تولید موشن­ گرافی، تکنیک های تولید انیمیشن و تولید اپلیکیشن با پلت­فرم هوشمند برای این بخش در نظر گرفته شده ­است، همچنین در بخش جانبی نیز نمایشگاهی از فعالیت­ های رسانه‌ای استان­ های کشور به صورت مجازی و نمایشگاه عکس خواهیم داشت.

مدیرکل دفتر رسانه­ های آموزشی و ترویجی با بیان اینکه بخش ویژه جشنواره به ­طور جداگانه داوری خواهد شد، اضافه کرد: شرایط عمومی و تخصصی شرکت در جشنواره به طور مفصل در آیین­ نامه یازدهم جشنواره توضیح داده شده است که در سایت دفتر شبکه دانش و رسانه­ های آموزشی و ترویجی به آدرس knem.iate.ir  قرار داده شده ­است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید