Iranian Agriculture News Agency

ربانی:

فرزندان شهدا علمداران جهادتبیین در جنگ روانی دشمن باشند

فرزندان شهدای شاغل در وزارت جهاد کشاورزی به مناسبت میلاد حضرت علی علیه السلام و روز پدر با سیدحسن ربانی نماینده ولی فقیه دیدار کردند.

فرزندان شهدا علمداران جهادتبیین در جنگ روانی دشمن باشند

به گزارش خبرنگار ایانا، سید حسن ربانی نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی، در ابتدای جلسه ضمن خوش آمد گویی و تبریک میلاد حضرت علی علیه السلام، خطاب به فرزندان شهدا اظهار کرد: شما عطر شهادت و شهدا را می‌دهید، امیدوارم به فضل الهی بتوانید در جهت اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، آرمان‌های حضرت امام و تاکیدات مقام معظم رهبری حرکت کنید.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با ابراز خوشحالی از حضور فرزندان شهدا به مناسبت روز پدر، از ابتکار و خلاقیت آنها قدردانی کرد و ابراز  امیدواری کرد: این ابتکارات و این خلاقیت ها استمرار داشته باشد.

وی افزود: از خانواده و فرزندان شهدا انتظار داریم همانند پدران شهید خود با خلاقیت و ابتکار در عرصه های مختلف پیش قراول و پیشگام باشند و شاهد نقش راهبری آنها در این وزارتخانه باشیم.

ربانی در ادامه با ضروری دانستن برنامه و نقشه راه طبق منویات رهبرانقلاب، گفت: شما خواهران و برادران تحصیلکرده، مومن، معتقد و پایه کار باید با برنامه ریزی ۵ ساله در عرصه های مختلف خوش بدرخشید و به نقطه هدف برسید.

وی ادامه داد: فرزندان شهدا باید در عرصه های علمی و معنوی جزو نفرات برتر باشند و برای تحقق این موضوع نیاز به ارتقاء تحصیلی و مهارتی تمامی فرزندان شهدا داریم.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی در ادامه با اشاره به جایگاه ویژه فرزندان شهدا گفت: فرزندان شهدا باید از لحاظ معنوی پیشگام باشند زیرا عملکرد آنها به پای شهید و شهادت نوشته می شود.

وی ادامه داد: کسانی که منتسب به شهید و شهادت هستند باید از نظر علمی و معنوی جلوتر از بقیه حرکت کنند و این امر محقق نمی شود، مگر با برنامه ریزی، برگزاری کلاس و اردوهای مختلف.

ربانی در ادامه به اهمیت بصیرت در عصر حاضر اشاره کرد و گفت: محور دیگر بحث بنده تاکید به بصیرت و دشمن شناسی باتوجه به موقعیت شناسی است و باید بدانیم خانواده شهدا امروز چه نقشی در گسترش و تحکیم انقلاب ایفا می کنند این بحث مهمی است که ما نیاز داریم آن را تبیین کنیم.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری بارها به اهمیت مسئله جهاد تبیین اشاره کردند و امروز دشمن خیلی تبلیغات وسیع بر علیه انقلاب ایجاد کرده و ما باید در مقابل: یک جنگ روانی علیه دشمن در جهت دفاع از انقلاب اسلامی ایجاد کنیم.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی ادامه داد: فرزندان شهدا مبلغ و پیام رسان خون شهید و ارزش‌های انقلاب هستند و در جنگ روانی نقش مهمی در جهاد تبیین دارند.

وی در ادامه به جنگ روانی جبهه کفر در زمان پیامبر (ص) اشاره کرد و گفت: جنگ روانی، از تاریخ حیات بشر جدا نیست و همراه با مقتضیات زمان و مکان، متحول بوده به گونه ای که در جنگ احد شاهد تحقق آن بودیم و کفار با شعارهای مختلف به جنگ روانی پرداختند و در مقابل پیامبر اکرم (ص) در مقام پاسخ گویی به جنگ روانی دشمن و خنثی کردن توطئه های آنان به تبیین پرداخت تا روحیه مسلمانان تضعیف نشود.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی گفت: پیامبر اکرم(ص) در جنگ احد با جهادتبیین خود دگرگونی بزرگی در جبهه اسلام به وجود آورد و از هر سلاحی که در اختیارش بود بهره گرفت تا شاهد جهاد تبیین به معنای واقعی باشیم.

وی، با استناد به منویات رهبرانقلاب خواستار حفظ ارزش های انقلاب و اسلام توسط فرزندان شهدا شد و گفت؛ جنگ روانی مهم است و ما باید در این جنگ انشالله موفق تر از گذشته عمل کنیم البته کار سخت است و طبق فرمایشات رهبرانقلاب جهاد تبیین لازم و ضروری است.

ربانی در ادامه فرزندان شهدا را علمداران جهادتبیین در جنگ روانی عصر حاضر خطاب کرد و از آنها به عنوان بهترین گزینه برای جهادتبیین یاد کرد و گفت: فرزندان شهدا با خون شهید خود در تولد و رشد انقلاب سرمایه گذاری کردند و قطعا شعار و تبلیغ آنها در جهت حفظ ارزش و آرمان های انقلاب و اسلام اثرگذارتر از بقیه خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی در پایان به حماسه حضور اقشار مختلف در ۲۲ بهمن امسال اشاره کرد و گفت: با توجه به تبلیغات وسیع دشمن مردم در روز ۲۲ بهمن امسال با شور و اشتیاق حماسه دیگری آفریدند و باید این را تبیین کرد و از مسئولین بخواهیم قدردان این مردم ولایی و انقلاب بود.

لازم به ذکر است، در این جلسه فرزندان شهدا شاغل در وزارت جهاد کشاورزی ضمن تبریک روز پدر به نماینده ولی فقیه خواستار برگزاری جلسه و دیدار مجدد شدند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید