Iranian Agriculture News Agency

پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در پی در گذشت حضرت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی (ره)

نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی در پیامی رحلت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی را تسلیت گفت.

پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در پی در گذشت حضرت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی (ره)
 
به گزارش خبرنگار ایانا، حجت الاسلام و المسلمین سید حسن ربانی نماینده محترم ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی در پیامی رحلت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی را تسلیت گفت. متن این پیام به شرح زیر است:
انالله و انا الیه راجعون
مَوتُ العالِمِ مُصیبَةٌ لا تُجبَرُ و ثُلمَةٌ لا تُسَدُّ ، و هُوَ نَجمٌ طـمِسَ ، و مَوتُ قَبیلَةٍ أیسَرُ مِن مَوتِ عالِمٍ
ارتحال شیخ الفقهاء، مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی رضوان الله علیه، ملت عزیز ایران و عموم شیعیان را عزادار و موجب تأسف و تألم گردید .
فقدان این شخصیت بزرگ دینی که عمر با برکت خود را وقف خدمت به اسلام و مکتب اهل بیت علیهم صلوات اله و دستگیری از ایتام آل محمد صلی اله علیه و آله نموده، خللی جبران‌ناپذیر است .
آثار پر قیمت علمی آن فقیه وارسته جایگاه بلندشان در تولید علم و دانش اسلامی و پاسخگویی به شبهات را به روشنی نشان می‌دهد .
 حضور، حمایت و پشتیبانی از انقلاب و جمهوری اسلامی، برگ زرین دیگری از حیات نورانی آن مرد بزرگ است .
این ضایعه مولمه را به پیشگاه امام عصر اروحنا له الفداء ،رهبری معظم، مراجع بزرگوار حوزه علمیه، پیروان مکتب اهل‌بیت علیهم صلوات اله و مقلدین آن مرجع بصیر، به‌ویژه بیت مکرم و فرزندان گرامی ایشان تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم و برای آن مرجع پرتلاش و غیرتمند، علو درجات و حشر با محمد و آل محمد مسئلت دارم.
سیدحسن ربانی 
نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید