Iranian Agriculture News Agency

شاهمرادیان:

تبیین دستاوردهای انقلاب برای روستاییان و عشایر ضروری است

معاون امور فرهنگی و آموزشی نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی تاکید کرد: تبیین دستاوردهای انقلاب برای روستاییان و عشایر ضروری است.

تبیین دستاوردهای انقلاب برای روستاییان و عشایر ضروری است

به گزارش خبرنگار ایانا، معاون امور فرهنگی و آموزشی نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی صبح امروز در جلسه ملی کمیته روستایی و عشایری ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر اظهار کرد: در برگزاری برنامه‌های دهه فجر باید هم افزایی، هم گرایی و وحدت رویه داشته باشیم تا به نتیجه مورد نظر دست یابیم.

روح‌الله شاهمرادیان تصریح کرد: یکی از مسئولیت‌های ستاد دهه فجر و کمیته روستایی و عشایری تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی است که بنیان گذار آن امام راحل و عظیم الشأن بوده و یادآوری این نکته حائز اهمیت است.

وی با اشاره به اهمیت تکریم روستائیان و عشایر در برنامه‌های دهه فجر، خاطرنشان کرد: هویت بخشی در برگزاری برنامه‌ها مهم است و نقش روستاییان و عشایر در شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی بسیار تعیین کننده است.

شاهمرادیان افزود: روستائیان و عشایر سهم خودشان را تقدیم انقلاب کردند و امنیت ما مرهون تلاشهای آنهاست لذا وظیفه ما بیان این نقش ،توجه ویژه و تجلیل از آنهاست.

معاون امور فرهنگی و آموزشی نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی بیان کرد: ایران اسلامی در شرایط ویژه‌ای قرار دارد و تحریم های ظالمانه فشار مضاعفی بر روند زندگی مردم وارد کرده است.

وی تاکید کرد: انقلاب اسلامی ما انقلاب ضداستکباری است و دشمنان ما از عظمت و مردم سالاری دینی انقلاب ما بیم دارند.

به گفته‌ وی، دهه فجر انقلاب اسلامی فرصت بسیار بزرگی است تا دستاوردهای انقلاب به همه جهانیان معرفی شود.

شاهمرادیان افزود: ما ضمن روشنگری دامنه فتنه های دشمنان، با ایجاد شور و نشاط و مردمی کردن جشن های چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی سعی داریم امید و نشاط را در دل همگان خصوصا روستائیان و عشایر عزیز زنده نگهداریم.

معاون امور فرهنگی و آموزشی نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی، به برگزاری مسابقات قرانی بین روستائیان و عشایر اشاره کرد و گفت: هدف از اجرای این جشنواره و مسابقات قرآنی، توسعه فرهنگ قرآنی  و  شناسایی استعدادهای قرآنی است.

شاهمرادیان به سبک زندگی و فرهنگ روستائیان و عشایر اشاره کرد و گفت: روستاییان و عشایر سنگرداران فرهنگ بومی هستند و وظیفه فرهنگی ما است که از سبک زندگی و فرهنگ آنان صیانت کنیم.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید