Iranian Agriculture News Agency

رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی:

روابط عمومی ها نقش مهمی در تسهیل رابطه متقابل مردم و مسئولان و افزایش آگاهی جامعه دارند

رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت : روابط عمومی ها ضمن استفاده از تکنیک ها و ابزارهای ارتباطی و تولید محتوا با گسترش فضای عمومی، تفاهم و اعتماد را در جامعه ارتقا می دهند و به پویایی و تسهیل متقابل رابطه مردم و مسئولان کمک می کنند.

روابط عمومی ها نقش مهمی در تسهیل رابطه متقابل مردم و مسئولان و افزایش آگاهی جامعه دارند

به گزارش خبرنگار ایانا در استان آذربایجان غربی، اکبر کرامتی در دیدار صمیمی با مدیر و کارکنان اداره روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان اظهار کرد : اطلاع رسانی و اگاه سازی مردم از اقدامات سازمانها یک وظیفه شرعی است و جزو حقوق شهروندی به شمار می رود.                              

کرامتی اطلاع رسانی به موقع و سریع، انعکاس شفاف و درست گسترده اخبار و رویدادها تا دورافتاده ترین نقاط استان را مورد تاکید قرار داد و افزود: تمامی افراد جامعه باید بدانند که خدمتگزاران آنان در نظام اسلامی چه اقداماتی را برای رفع مشکلات آنها و توسعه پایدار بخش انجام می دهند و در این میان نقش روابط عمومی ها در تسهیل ارتباطات و اطلاع رسانی به طور مداوم و مستمر کاملا مشهود است.

وی ادامه داد: در طی سالهای گذشته و سال جاری مسائل مرتبط با کشاورزی در رسانه‌های مختلف مطرح شده و همت و تلاش کارکنان روابط عمومی‌ سبب شده تا پاسخگوی سؤالات جامعه کشاورزی و سایر مجموعه‌ها و مردم باشیم و همیشه اطلاعات درست و دقیق را در اختیار آنها قرار دهیم همنطور که اخیرا در موضوع سیب صنعتی نیز رسانه ها خیلی خوب اطلاع رسانی و عمل کردند و باعث کوتاه شدن دست واسطه ها و ناکامی آنان در این زمینه شدند که شایسته تقدیر و قدر دانی است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان با قدردانی از عملکرد واحد روابط عمومی و رسانه های استان در خصوص انعکاس اخبار بخش کشاورزی استان بیان کرد: رسانه ها به صورت دقیق و شفاف نسبت به امر اطلاع رسانی اقدام کرده و در تمامی جوانب همراه مسئولان هستند.

محمد دیبایی مسئول روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان نیز با  تأکید بر لزوم ارائه گزارش اخبار و رویدادهای ماهانه معاونت ها و مدیریت های ستادی و شهرستانی جهت ارسال به مراجع ذیصلاح توسط این اداره افزود: ارزیابی فعالیتهای سازمانها و سایر مراکز علمی و اجرایی براساس رویکردها و گزارش های خروجی و اطلاع رسانی به موقع صورت می گیرد که این امر تأثیر بسزایی در رشد و ارتقاء حوزه ها  و توسعه پایدار بخش کشاورزی دارد.

دیبائی با تأکید بر اهمیت اطلاع رسانی و لزوم آگاهی افکار عمومی با فعالیتهای سازمان افزود: در زمان حاضر که عصر اطلاعات و ارتباطات می باشد ، نقش و مسئولیت روابط عمومی ها در راستای بهره گیری از اصول و فنون برخی تکنولوژیها و فناوریهای نوین ارتباطی در جهت دسترسی سریع به اطلاعات و منابع لازم، نسبت به گذشته دو چندان شده است.

وی با بیان اینکه این اداره با امکانات موجود و توان و تخصص نیروی متعهد خود در پیشبرد اهداف عالی سازمان گام بر می دارد، افزود: نبود ردیف اعتباری و کمبود نیروی انسانی متخصص و عدم امکان جایگرینی برای نیروهای بازنشسته ، اصلاح ساختار سازمانی ، تجهیز و به روزرسانی تجهیزات و امکانات واحد روابط عمومی در سطح ستادی و شهرستانها و همچنین لحاظ شدن سختی کار در این بخش از جمله مشکلات و ضرورت هایی است که نیاز است ، عملیاتی و اجرا شود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید