Iranian Agriculture News Agency

رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی:

پیام تبریک رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی به مناسبت فرارسیدن هفته دولت و روز کارمند

رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی در پیامی، فرا رسیدن هفته دولت و روز کارمند را به همکاران تلاشگر خانواده بزرگ جهاد کشاورزی تبریک گفت.

پیام تبریک رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی به مناسبت فرارسیدن هفته دولت و روز کارمند

به گزارش خبرنگار ایانا در استان آذربایجان غربی،در این پیام آمده است: 

هفته دولت یادآور فداکاری‌های فرزندان پاک نهاد انقلاب و احیاء کننده روزهای پرشور خدمتگزاری شهیدان گرانقدری، همچون رجایی و باهنر، دو یار مجاهد و دو همسنگر عرصه علم و جهاد و خدمت است که دوشادوش یکدیگر کمر به خدمت انقلاب و ملت بستند و جان عزیز خویش را نثار آرمانشان نمودند.

هفته دولت به ویژه چهارم شهریور که به عنوان روز کارمند نامگذاری شده ، فرصت مغتنمی است تا قدردان زحمات و تلاش‌های صادقانه اعضای خانواده بزرگ سازمان جهاد کشاورزی باشیم که با تکیه بر تخصص و تعهد و همچنین احترام به ارباب رجوع با هدف تأمین امنیت غذایی  جامعه در دوران سخت کرونا به صورت شبانه روزی برای ارائه خدمات شایسته تلاش می کنند.

از این رو هفته دولت ضمن اینکه فرصتی مغتنم برای تجدید عهد و پیمان ارکان مختلف دولت با شهدای گرانقدر است زمانی مناسب نیز برای تبیین خدمات و دستاورد‌های نظام اسلامی به آحاد مردم، تقویت همه جانبه وحدت و همدلی  در بین افراد جامعه به شمار می‌رود.

 اکنون که کشور و مردم از یک طرف با شدیدترین انواع تحریم‌های ظالمانه مواجه است و از طرفی با شیوع و همه گیری گسترده کرونا درگیر است می‌طلبد مسئولان در این شرایط سخت با همراهی بیشتر در کنار مردم باشند و خدمات مثبت نظام و دولت را به صورت واقع بینانه به مردم ارائه دهند و نقشه‌های شوم دشمن در ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه را نقش بر آب سازند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و 72 شهید سنگرساز بی سنگر جهاد کشاورزی استان، از تمام تلاشگران عرصه تولید محصولات کشاورزی و تامین امنیت غذایی به ویژه همکاران ارزشمند سازمان جهادکشاورزی و ادارات تابعه در استان که همواره در خدمت کشاورزان بزرگوار بوده اند، تقدیر و تشکر می نمایم و ضمن تبریک این روز، توفیقات روزافزون این قشر ارزشمند و پرتوان را در راستای تحقق آرمانهای بلند حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) ازدرگاه خداوند متعال خواستارم.

اکبر کرامتی

رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید