Iranian Agriculture News Agency

به مناسبت گرامیداشت هفته جهاد کشاورزی:

برگزاری دیدار مجازی رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی با کارکنان و کشاورزان استان

دیدار و گفتگوی مجازی ریاست سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی با کارکنان و کشاورزان استان از طریق سامانه تاک به مناسبت گرامیداشت هفته جهاد کشاورزی برگزار شد.

برگزاری دیدار مجازی رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی با کارکنان و کشاورزان استان

به گزارش خبرنگار ایانا در استان آذربایجان غربی، اکبر کرامتی در این دیدار با تبریک هفته جهاد کشاورزی بر تلاشگران عرصه تولید و امنیت غذایی استان اظهارکرد : تولید کنندگان سربازان خط مقدم جبهه تولید هستند که باید با شناسایی و رفع موانع تولید از آنها حمایت کنیم  و افتخار می کنیم که خادم قشر زحمت کش و تلاشگر کشاورز هستیم و بر خود می بالیم .

کرامتی افزود: طبق فرموده امام خمینی (ره) ، کشاورزی در رأس همه امور است و ایشان  دلیل برتری کشاورزان را بر دیگر طبقات و علّت نافع بودن شغل آنها را نسبت به مشاغل دیگر، چنین بیان می فرماید که کشاورزی و دامداری از شغلهای انبیا است.

وی ادامه داد: در سالی که گذشت با کمک همکاران عزیز و در سایه تلاش همه جانبه کشاورزان سخت کوش استان، شاهد رشد قابل‌توجه بخش کشاورزی هم از لحاظ کمی و هم کیفی بودیم و این امر میسر نمی شد جز با زحمات و همراهی خالصانه کشاورزان عزیز که حقیقتاً سربازان خط مقدم مبارزه با استکبار جهانی در عرصه های اقتصادی بوده و پیشتاز در محقق ساختن اهداف اقتصاد مقاومتی براساس سیاست های تبیین شده مقام معظم رهبری هستند.

کرامتی با اشاره به وجود بیش از 200 هزار بهره بردار در سطح استان  افزود: سازمان جهاد کشاورزی در فرایند خدمت رسانی به حفظ حقوق شهروندی اهتمام ویژه ای دارد و پاسخگویی سریع و شفاف به ارباب رجوع و گزارش های مردمی زیباترین جلوه پاسداشت حقوق شهروندی است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی تاکید کرد: بخش کشاورزی در روند رشد و توسعه اقتصادی کشور و ارزاوری نقش‎ مهم و تاثیر گزاری بر عهده دارد.

کرامتی با تاکید بر لزوم به کارگیری روشهای نوین علمی و گذر از کشاورزی سنتی در جهت رسیدن به کشاورزی پایدارو توسعه یافته در استان ، خاطر نشان کرد: دستیابی به خودکفایی و تامین امنیت غذایی با توجه به محدودیتهای موجود یکی از مهمترین وظایف بخش کشاورزی می باشد و اگر بخواهیم به کشاورزی پایداری دست یابیم ، باید رویکرد علمی را در بخش کشاورزی دنبال کنیم.

این مقام مسئول ادامه داد: استان آذربایجان غربی به دلیل داشتن شرایط آب و هوایی ، زمینهای زراعی و باغی مناسب یکی از منابع اصلی تولید کننده محصولات کشاورزی مورد نیاز کشور با تولید سالانه 6.8 میلیون تن محصولات کشاورزی  محسوب می شود.

وی تصریح کرد: با وجود تحریم های ظالمانه در طی سال های اخیرتراز تجاری بخش کشاورزی مثبت بود و تولیدات کشاورزی در مقایسه با سایر بخشهای اقتصادی کشور کمترین سطح وابستگی را به خارج از کشور دارند.

وی  در ادامه عنوان کرد : من از کلیه همکارانم که با حفظ ارزشهای دینی، وجدان کاری، انضباط اداری و مهارت و تخصص خود مرا در پیمودن این مسیر یاری نموده اند؛ کمال تشکر و قدردانی را دارم و امیدوارم حرکت در چارچوب قوانین و مقررات، ، برنامه محوری با اولویت رعایت حقوق شهروندی که از رموز تحقق سلامت اداری و خدمت صادقانه به مردم است را در اولویت کارهای اجرایی خود قرار دهند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید