Iranian Agriculture News Agency

همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی

برگزاری مراسم جشن بزرگ انقلاب در منطقه روستایی و عشایری صومای برادوست شهرستان ارومیه

همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی، مراسم جشن بزرگ انقلاب در منطقه روستایی و عشایری صومای برادوست شهرستان ارومیه برگزار شد.

برگزاری مراسم جشن بزرگ انقلاب در منطقه روستایی و عشایری صومای برادوست شهرستان ارومیه

به گزارش خبرنگار ایانا در استان آذربایجان غربی ، حجت الاسلام و المسلمین میرزایی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان در این آیین  اظهار کرد: انقلاب مایه سرافرازی و استقلال ایران از دامن پلید اجانب بود، از دستاورد های انقلاب استقلال سیاسی در انتخاب بزرگان مملکت از رهبر تا نمایندگان مجلس، انقلاب قدرت نظامی را به ایران برگرداند در سال 2017 ایران جزء 7 قدرت برتر دنیا در رده آمار جهانی قرار گرفت.

وی بیان کرد: . سرعت پیشرفت علمی ایران در دنیا مقام اول و رتبه علمی 17 در سطح جهانی را دارد . از کتاب خاطرات ملکه مادر محمد رضا شاه چنین بر می آید که ایران هیچ اختیاری در استفاده از نیرو ها و تسلیهات نظامی خود نداشته و به عنوان پایگاه کشور های سلطه گر استفاده می شد.  

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه گفت: پیام گام دوم انقلاب جامعه سازی، تمدن سازی و زمینه سازی ظهور امام زمان (عج) است. 

میرزایی ضمن ستودن از درجه رشادت شهید سردار سلیمانی بیان کرد: سردار سلیمانی مکتبی از جنس مقاومت و بسیج ایجاد و برای تمام مظلومان در جهان صادر کرد. جوانان ما باید با مطالعه سیر پیشرفت انقلاب در جریان خدمات این نظام که در سایه تلاش و فداکاری30هزار شهید به دست آمده  قرار خواهند گرفت.

در پایان مراسم از نمایشگاه صنایع دستی دانش آموزان و  غذای محلی در منطقه روستایی و عشایری صومای برادوست بازدید و جوایزی  از جمله کارت هدیه مزین به آرم دهه فجر انقلاب اسلامی توسط کارگروه روستایی و عشایری به برندگان مسابقه فرهنگی اهداء شد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید