Iranian Agriculture News Agency

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان آذربایجان غربی:

بیش از 92 هزار تن انواع کود شیمیایی یارانه‌ای در آذربایجان غربی توزیع شد

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان آذربایجان غربی گفت: بیش از 92 هزار و 600 تن انواع کودهای شیمیایی یارانه‌ای، در طی 11 ماهه سال جاری در بین کشاورزان استان توزیع شد.

بیش از 92 هزار تن انواع کود شیمیایی یارانه‌ای در آذربایجان غربی توزیع شد

به گزارش  خبرنگار ایانا در آذربایجان غربی، محمود مظلومی گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان بهمن ماه، 92 هزار و 600 تن انواع کودهای یارانه‌ای با صدور 355 هزار و 380 حواله الکترونیکی از طریق 101 شبکه کارگزار خصوصی و تعاونی‌های تحت پوشش در بین 20 شهرستان استان آذربایجان غربی توزیع شده است.

وی ادامه داد: کودهای توزیع شده شامل 73 هزار تن کود ازته، 15 هزار و 900 تن فسفاته و سه هزار و 700 تن پتاسه بوده که در بین کارگزاران استان توزیع شده و در مقایسه با سال قبل 28 درصد رشد یافته است.

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان آذربایجان غربی افزود: هدف شرکت خدمات حمایتی کشاورزی تأمین و توزیع نهاده‌های اصلی و مهم کشاورزی کشور از جمله انواع کودهای یارانه‌ای است و با توجه به شروع کشت بهاره با برنامه‌ریزی‌های انجام شده درصدد هستیم تا تمام نیازهای کشاورزان استان در زمینه کود را بر اساس سهمیه‌های تعیین شده پاسخگو باشیم.

وی یادآور شد: برای حذف واسطه‌ها و جلوگیری از سوء استفاده، توزیع کود شیمیایی تنها از طریق حواله الکترونیک و به اهتمام کارشناسان مروج در مراکز خدمات جهاد کشاورزی  استان انجام می‌شود.

 

خبرنگار: هومن مویدزاده

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید