Iranian Agriculture News Agency

پیام تبریک رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی به مناسبت اعیاد شعبانیه

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی در پیامی فرا رسیدن ماه شعبان المعظم و اعیاد ولادت حضرت امام حسین(ع) و روز پاسدار، ولادت حضرت ابوالفضل(ع) و روز جانباز و ولادت امام سجاد(ع) را تبریک گفت.

پیام تبریک رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی به مناسبت اعیاد شعبانیه

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان غربی، در متن این پیام آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

"اللهم عجل لولیک الفرج"

  روزهای آغازین ماه شعبان، همزمان با فرخنده میلاد با سعادت سرور و سالار آزادگان جهان، حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، قمر تابناک هاشمی، بزرگ جانباز دشت نینوا، حضرت ابوالفضل العباس(ع) و سید الساجدین، حضرت زین العابدین(ع) است.

چه افتخاری والاتر از این که در نظام مقدس جمهوری اسلامی، پاسداران غیور انقلاب اسلامی با اقتدا به بزرگ پاسدار دین و آزادگی، حضرت سید الشهداء(ع)، در پرچمداری و صیانت از آرمان های اباعبدالله (ع) قامت برافراشته اند و جانبازان سرافراز ایران اسلامی با پیروی از اسوه وفاداری و ایثار، ابوالفضل العباس(ع)، جانفشان عرصه های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گردیده اند و ایثارگران بزرگوار با تاسی از امام سجاد(ع)، سالها مقاومت وپایداری در راه هدف را به نمایش گذاشته و پیام آوران ایستادگی با سلاح معنویت در برابر دشمنان اسلام و انقلاب شدند.

ماه شعبان، ماه رحمت و مغفرت الهی، فرصتی مغتنم برای بندگان مؤمن است تا با استغفار و دعا، خود را برای ورود به ضیافت الهی در ماه مبارک رمضان آماده کنند. 

اینجانب، ضمن تبریک این اعیاد خجسته، از خداوند متعال توفیق درک فیوضات این ماه پربرکت و بهره‌مندی از معنویات و برکات آن را برای همه مسلمانان خواستارم. امید است در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) و با تلاش و همت جهادگران عرصه کشاورزی، شاهد پیشرفت و توسعه روزافزون بخش کشاورزی استان آذربایجان غربی باشیم. 

 خسرو شهبازی

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان غربی»

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید