Iranian Agriculture News Agency

فرمانده یگان حفاظت اراضی سازمان جهادکشاورزی آذربایجان‌غربی:

۱۵ هکتار زمین کشاورزی در آذربایجان‌غربی آزادسازی شد

فرمانده یگان حفاظت اراضی سازمان جهادکشاورزی آذربایجان‌غربی با اشاره به تخریب ۸۰۲ مورد ساخت و ساز غیرمجاز طی سال جاری گفت: امسال ۱۵ هکتار از زمین‌های کشاورزی در ۱۴ شهرستان استان از دست سودجویان آزادسازی شده است.

۱۵ هکتار زمین کشاورزی در آذربایجان‌غربی آزادسازی شد

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان‌غربی، سرهنگ بهرام تقی زاده بیان کرد: امسال ۲۱۳ مورد اجرای دستور قضایی با حضور و همکاری نماینده دادستان، ماموران نیروی انتظامی، یگان حفاظت اراضی استان و نمایندگان جهاد کشاورزی شهرستان در اراضی کشاورزی انجام شده است.

وی اضافه کرد: حفظ اراضی کشاورزی، نیازمند تمهیدات و برنامه‌ریزی لازم و همکاری و حمایت همه جانبه دستگاه‌های قضایی، اجرایی و نیروی انتظامی بوده و مقابله با تغییرکاربری‌های غیرمجاز در اراضی کشاورزی طبق قوانین و مقررات ادامه دارد.

فرمانده یگان حفاظت اراضی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی ادامه داد: حفظ و حراست اراضی کشاورزی ضامن تامین امنیت غذایی کشور بوده و مستلزم همکاری و مشارکت و تعامل دوسویه دولت و مردم است.

سرهنگ تقی زاده یادآور شد: در این راستا هر یک از شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تغییرکاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی آن را از طریق سامانه تلفنی ارتباطات مردمی ۱۳۱، سایت جامع اطلاعات مکانی (CMS) سازمان امور اراضی کشور (https://cms.laoi.ir) و ثبت تخلف با اپلیکیشن امور اراضی اطلاع دهند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید