Iranian Agriculture News Agency

جهاد تبیین، بصیرت‌افزایی در جامعه را به همراه دارد

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: جهاد تبیین، پایه بصیرت‌افزایی در جامعه است و مهم‌ترین راهکار در برابر چالش‌های گوناگون دشمنان است که سعی در گمراه کردن مردم و به خصوص نوجوانان و جوانان دارند.

جهاد تبیین، بصیرت‌افزایی در جامعه را به همراه دارد

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان غربی، سرهنگ اکبری فر مسئول سیاسی سپاه شهدای استان نیز در نشست بصیرتی معارف اسلامی در جمع کارکنان سازمان جهاد کشاورزی استان، با اشاره به برخی سجایای اخلاقی و ویژگی‌های شخصیتی شهید حاج قاسم سلیمانی که مایه عزت و افتخار ایران و تمامی ملت‌های مسلمان و آزادی خواه جهان است، بیان کرد: شهید سلیمانی شخصیتی محبوب و پر افتخار بود و این محبوبیت و عزت در سایه اخلاص و تقوای الهی بود.

وی بر لزوم هوشیاری و پشتیبانی بیش از پیش مردم در صحنه انتخابات تاکید کرد و گفت: مشارکت، رقابت، سلامت و امنیت چهار مقوله مهمی است که رهبر معظم انقلاب به آن تاکید ویژه دارند و اولین هدف دشمن ناامید کردن ملت به نظام اسلامی است.

مسئول سیاسی سپاه شهدای استان آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی با ورود به مسایل روزمره اجتماعی برای فکر و ذهن و اعتقادات مردم خوراک رسانه‌ای می‌سازند، با توجه به حساسیت و اهمیت انتخابات این دوره، دشمن برای کم اهمیت جلوه دادن آن با تمام قوا پا به میدان گذاشته است و از هیچ کاری فروگذار نخواهد کرد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید