Iranian Agriculture News Agency

طرح تشدید نظارت بر بازار محصولات کشاورزی در آذربایجان غربی آغاز شد

سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر بازار محصولات کشاورزی آذربایجان غربی از آغاز طرح تشدید نظارت بر بازار ویژه شب یلدا در سطح استان خبر داد.

طرح تشدید نظارت بر بازار محصولات کشاورزی در آذربایجان غربی آغاز شد

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان غربی، قادر لعل شهسوار بیان کرد: این طرح از ۱۹ آذرماه با فعالیت ۳۵ اکیپ نظارتی آغازشده و تا ۳۰ آذر هم‌زمان با شب یلدا ادامه دارد.

وی افزود: به استناد تفاهم‌نامه منعقده وزارت جهاد کشاورزی و اتاق اصناف کشور، در شبکه عمده‌فروشی بازرسین جهاد کشاورزی و شبکه خرده‌فروشی بازرسین اصناف اقدام به نظارت در این طرح را انجام می‌دهند.

شهسوار ادامه داد: اکیپ‌های بازرسی قرارگاه امنیت غذایی در جهاد کشاورزی استان در سطح بازار اقلام پرمصرف و کالا‌های اساسی موردنیاز مردم به‌صورت شبانه‌روزی در حال رصد و پایش بازار هستند.

وی یادآور شد: همچنین در طول این مدت گشت‌های مشترک نظارتی با تعزیرات و اتاق اصناف تشکیل می‌شود و رصد و پایش بازار به‌صورت هم‌زمان در سطح استان جهت رفاه حال مردم انجام خواهد شد.

سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر بازار محصولات کشاورزی گفت: از شهروندان درخواست می‌کنیم هرگونه تخلفات صنفی اعم از گران‌فروشی، کم‌فروشی، عدم درج قیمت و رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی، احتکار و سایر موارد را به سامانه‌های ۱۸۶۶، ۱۲۴ سازمان صمت یا ۱۳۵ تعزیرات حکومتی گزارش دهند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید