Iranian Agriculture News Agency

ساختمان مدیریت امور اراضی آذربایجان‌غربی مستقل می‌شود

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع سازمان امور اراضی کشورگفت: به‌منظور پیشبرد بهتر فعالیت‌ها و اقدامات درحوزه مدیریت زمین لازم است مدیریت اموراراضی دارای ساختمان مستقلی باشد و در همین راستا مدیریت اموراراضی آذربایجان‌غربی به ‌ودی صاحب ساختمان مستقلی می‌شود.

ساختمان مدیریت امور اراضی آذربایجان‌غربی مستقل می‌شود

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان غربی، رحمان وهاب زاده در نشستی با رئیس سازمان، معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی جهاد کشاورزی و مدیر امور اراضی استان آذربایجان غربی بابیان این مطلب افزود: جایگاه مدیریت‌های امور اراضی در استان‌ها باید تقویت شود و ازنظر ساختاری و تشکیلاتی استقلال داشته باشند.

به‌منظور بررسی روند احداث و مرمت ساختمان مستقل برای مدیریت امور اراضی استان آذربایجان غربی و مرتفع کردن مشکلات موجود، معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع، مدیرکل حوزه ریاست و امور استان‌ها و مدیرکل منابع انسانی رفاه و پشتیانی سازمان امور اراضی کشور، از ساختمان مذکور بازدید و طی جلسه‌ای با مدیران ارشد جهاد کشاورزی استان آذربایجان غربی، مشکلات موجود را بررسی کرد و برای تسریع در اجرایی شدن کار تصمیماتی اتخاذ شد.

مدیرکل حوزه ریاست و امور استان‌ها به همراه سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع، مدیرکل منابع انسانی رفاه و پشتیانی سازمان امور اراضی کشور در سفری یک‌روزه به آذربایجان غربی صبح امروز از طریق فرودگاه شهید باکری ارومیه وارد استان شدند.

در این سفر ضمن بازدید از بخش‌های مختلف مدیریت امور اراضی به بررسی برخی مشکلات، موجود این مدیریت نیز پرداخته خواهد شد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید