Iranian Agriculture News Agency

ارتقا وضعیت رفاه و سطح معیشتی کارکنان در اولویت است

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع سازمان امور اراضی کشور گفت: ارتقا وضعیت رفاه و سطح معیشتی کارکنان در اولویت است.

ارتقا وضعیت رفاه و سطح معیشتی کارکنان در اولویت است

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان غربی، رحمان وهاب زاده در جلسه رسیدگی به مسائل و مشکلات مدیریت امور اراضی استان آذربایجان غربی که با حضور مدیرکل حوزه ریاست و امور استان‌ها و مدیرکل منابع انسانی رفاه و پشتیانی سازمان امور اراضی کشور برگزار شد، با اشاره به اینکه نیرو‌های انسانی در هر سازمانی از مهم‌ترین منابع سازمان‌ها به شمار می‌روند، گفت: موضوع مسکن و رفاه کارکنان یکی از موضوعاتی است که باید به‌خوبی پیگیری و توجه ویژه‌ای به این موضوع شود.

وهاب زاده خاطرنشان کرد: اقدامات خوبی تاکنون در این زمینه انجام‌گرفته و باوجود پیشرفت‌هایی که تاکنون حاصل‌شده، اما معتقدیم که روند اجرای این طرح در استان باید همچنان شتاب بیشتری به خود گیرد.

وی توضیح داد: به هر میزان که به مسائل رفاهی کارکنان توجه شود قطعاً در جلب رضایت کارکنان و خانواده‌هایشان مؤثرتر خواهد بود که در مقابل، آن‌ها با توان بیشتری به اجرای مأموریت محوله در محیط اداری پرداخته و درنهایت خدمات مناسب‌تری نیز به شهروندان ارائه خواهند داد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید