Iranian Agriculture News Agency

تفکر بسیجی مبتنی بر ایثار، آزادگی و آگاهی بخشی است

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: تفکر بسیجی مبتنی بر ایثار و آزادگی و آگاهی بخشی نسبت به جامعه است و این تفکر در هر عرصه‌ای که جریان داشته باشد، همراه با موفقیت خواهد بود.

تفکر بسیجی مبتنی بر ایثار، آزادگی و آگاهی بخشی است

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام بهنام دلریش در جمع بسیجیان و کارکنان سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی بیان کرد: دشمن به دنبال عملیات روانی است و می‌خواهد دگرگونی در حقایق و واقعیت‌ها به وجود آورد. آن‌ها به دنبال تغییر در باور و نگرش مردم  و بدبینی به مسئولان هستند.

وی بابیان اینکه فعالیت‌های بسیج در عرصه‌های محرومیت‌زدایی و سازندگی قابل‌تقدیر است، خاطرنشان کرد: جهاد تبیین در سایه فرهنگ بسیج و بسیجی محقق می‌شود و تضعیف ایمان دینی، امید و خوش‌بینی مردم؛ جنگ نرم دشمن است.

حجت‌الاسلام دلریش تأکید کرد: با نهادینه کردن فرهنگ تفکر بسیجی اعتلای کشور و رسیدن به جایگاه واقعی، در مسیر رسیدن به تمدن سازی که رهبری معظم انقلاب هم به آن تأکید دارد، محقق خواهد شد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان اضافه کرد: ترویج فرهنگ ناب بسیجی خنثی‌کننده توطئه دشمنان شده است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید