Iranian Agriculture News Agency

حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان در بخش کشاورز

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی در آیین گشایش چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی ماشین‌آلات و صنایع کشاورزی استان گفت: از شرکت‌های دانش‌بنیان در بخش کشاورزی که در این نمایشگاه حضور دارند، در خصوص توسعه فعالیت‌های آنان حمایت می‌کنیم.

حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان در بخش کشاورز

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان غربی، مجتبی قلنجی بیان کرد: ما به‌عنوان حفظ بستر اراضی کشاورزی علی‌رغم اینکه مأموریت ذاتی سازمانی خودمان را انجام می‌دهیم، در حوزه حمایت از طرح‌های کشاورزی و غیر کشاورزی و همچنین وابسته به کشاورزی حمایت‌های همه‌جانبه داریم و رتبه سوم کشوری در صدور مجوزها را داریم.

وی اضافه کرد: آذربایجان غربی یکی از قطب‌های مهم کشاورزی در کشور است و امور اراضی استان نیز هم‌زمان با برگزاری چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی ماشین‌آلات و صنایع کشاورزی ارومیه با ارائه مشاوره و راهنمایی‌های لازم در خصوص نحوه صدور مجوز به متقاضیان در حاشیه این نمایشگاه، از توسعه فعالیت‌های دانش‌بنیان در بخش کشاورزی حمایت می‌کند.

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: این استان در حوزه واگذاری اراضی با عکس‌های ملی برای اجرای طرح‌های کشاورزی و وابسته به کشاورزی به نیز جزو استان‌های پیشرو در کشور است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید