Iranian Agriculture News Agency

برپایی نماز جماعت روحیه مسئولیت‌پذیری در کارمندان را افزایش می‌دهد

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: برپایی نماز جماعت در ادارات روحیه مسئولیت‌پذیری در کارمندان را افزایش می‌دهد.

برپایی نماز جماعت روحیه مسئولیت‌پذیری در کارمندان را افزایش می‌دهد

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام بهنام دلریش مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان در اولین جلسه شورای اقامه نماز سازمان جهاد کشاورزی استان، ضمن تبریک فرا رسیدن هفته وحدت و میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع)، بیان کرد: برای ترویج فرهنگ نماز باید سرمایه‌گذاری شود و این کار موجب تعالی همه جانبه جامعه می‌شود.

حجت‌الاسلام دلریش ضمن بیان اهمیت اقامه نماز در ادارات، افزود:  اقامه نماز جماعت اول وقت در دستگاه‌های اجرایی ضرورت دارد و مسئولان در نماز جماعت باید حضور مستمر و شایسته داشته باشند.

وی تاکید کرد: مدیران و مسئولان ارگان‌های دولتی باید بهترین مکان اداره خود را به نمازخانه اختصاص داده و خود آن‌ها نیز با حضور در نماز جماعت زمینه شرکت همه کارکنان و کارمندان خود را در این فریضه مقدس فراهم کنند.

وی خاطرنشان کرد: اگر در جامعه اسلامی نماز در جایگاه شایسته خود قرار گیرد، همه تلاش‌های سازنده مادی و معنوی راه خود را به سمت و سوی آرمان‌ها گشوده و جامعه را به نقطه مطلوب آرمانی اسلام می‌رساند.

وی همچنین با اشاره به تفاهم‌نامه منعقده بین حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی و ستاد اقامه نماز کشور، بر لزوم بهره‌گیری از ظرفیت دستگاه‌ها در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری به منظور رونق بخشی و تقویت فریضه نماز در ادارات تاکید کرد.

در ادامه اعضای حاضر در جلسه پیشنهادات و راهکارهای خود را در جهت ترویج اقامه نماز در ادارات ارائه کردند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید