Iranian Agriculture News Agency

پیام تبریک رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی به مناسبت فرا رسیدن هفته وحدت

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی در پیامی فرا رسیدن میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) و هفته وحدت را خدمت مردم شریف استان به ویژه کارکنان مجموعه جهاد کشاورزی استان و ادارت تابعه تبریک گفت.

پیام تبریک رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی به مناسبت فرا رسیدن هفته وحدت

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان غربی، در متن پیام خسرو شهبازی چنین آمده است:

«رهبر معظم انقلاب:

"آنچه که امروز من بر روی آن تکیه میکنم، که یکی از وظایف بزرگ و درجه‌ی اول ما مسلمانهاست، مسئله‌ی اتحاد و وحدت است."

امروزه میراث بزرگ حضرت محمد(ص) برای مسلمانان دعوت آنان به وحدت است، پیام روشن رسول گرامی اسلام(ص) که می‌فرمایند: الجَماعَهُ رَحمَهٌ و الفُرقَهُ عذابٌ "وحدت مایه رحمت و تفرقه موجب عذاب است" بیانگر اهمیت یکپارچگی امت اسلام در این دین مبین است.

خدای بلند مرتبه را شاکریم که در استان آذربایجان غربی، جلوه باشکوه وحدت و یکپارچگی بین همه اقوام و ادیان الهی به مدد اندیشه بلند و همت والای مردمان این دیار به وضوح مشهود است و همگی تحت لوای پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران با صلح و آرامش در کنار یکدیگر زندگی می نمایند.

اینجانب فرا رسیدن ولادت خجسته و پرمیمنت ختم المرسلین، رحمه للعالمین، پیام‌آور عزت، رحمت وسعادت کلّ بشر حضرت محمد مصطفی (ص) و هفته وحدت و نیز ولادت فرخنده امام جعفر صادق (علیه السلام) را به همه مسلمانان جهان ، مردم شریف استان و خانواده بزرگ جهاد کشاورزی و کشاورزان تلاشگر و ساعی تبریک و تهنیت عرض می نمایم و صلح، آرامش، امنیت و اقتدار را برای امت اسلامی آرزومندم.»

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید