Iranian Agriculture News Agency

اردوی جهادی به نیابت از شهدای روستای بادکی در ارومیه برگزار شد

هم‌زمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس ، مراسم اردوی جهادی به نیابت از شهدای روستای بادکی با حضور معاون امنیتی و انتظامی استاندار آذربایجان غربی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان و مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری در محل مسجد چهارده معصوم روستای بادکی شهرستان ارومیه برگزار شد.

اردوی جهادی به نیابت از شهدای روستای بادکی در ارومیه برگزار شد

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان غربی، خسرو شهبازی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان در این مراسم ضمن تبریک ایام گرامیداشت هفته دفاع مقدس، هفته وحدت و بزرگداشت یاد و خاطره شهدای معزز منتسب به روستای بادکی شهرستان ارومیه، از مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری و سازمان جهاد کشاورزی استان و سایر دستگاه‌های اجرایی که در برگزاری این اردوی جهادی و برپایی میز خدمت، مجموعه جهاد کشاورزی را همراهی کردند، قدر دانی کرد.

شهبازی افزود: اردوهای جهادی بستر خدمات‌رسانی دستگاه‌های اجرایی به مردم روستایی و محرومیت‌زدایی را تسهیل می‌کنند. 

وی ادامه داد: این اردوها با هدف محرومیت زدایی در روستاها برگزار می‌شود و در نهایت هدف حرکت در مسیر امیدآفرینی و تحقق مردمی سازی خدمات دولت سیزدهم با استفاده از همه ظرفیت‌های موجود است. 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تاکید کرد: مجموعه جهاد کشاورزی نیز در کنار سایر دستگاه‌های اجرایی از هیچ تلاشی برای حل مشکلات روستاییان و ارتقای سطح رفاه و معیشت آنان فرو گزار نخواهد کرد.

وی ادامه داد: بیش از ۳۵ درصد اشتغال استان در بخش کشاورزی است و حدود ۵۰ درصد اقتصاد استان وابسته به بخش کشاورزی است که در این میان زنان نیز هم پا و دوشادوش مردان در رونق اقتصادی و تحقق امنیت غذایی نقش تاثیر گزار و انکار ناپذیری دارند. 

این مسئول گفت: حمایت و توانمندسازی زنان باعث رونق و شکوفایی بیشتر اقتصادی روستاها و در نتیجه پایداری و دوام سکونت در روستاها می‌شود. 

شهبازی با بیان اینکه تامین غذایی شهروندان مهم‌ترین اولویت راهبردی جهاد کشاورزی است، افزود: تسریع در خدمت‌رسانی و ارتقای کمی و کیفی ارائه خدمت به مردم از مهم‌ترین مزیت‌های استقرار میز خدمت در روستاها است که امیدواریم امروز با برگزاری این اردو و پاسخگویی به مطالبات مردم، قدمی در جهت حل مشکلات مردم عزیز و شریف این روستا برداشته باشیم.

در ادامه این مراسم رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی از خانواده‌های معظم شهدای روستای بادکی شهرستان ارومیه با اهدای لوح و هدایایی تجلیل کرد.

میز خدمت ادارات کل آموزش و پرورش، بهزیستی، بنیاد شهید، دانشگاه علوم پزشکی، کمیته امداد، شرکت برق، جهاد کشاورزی، بسیج جامعه پزشکی، سازمان انتقال خون و سایر نهادها و ادارات از صبح روز چهارشنبه با استقرار در مسجد این روستا نسبت به ارائه خدمات به ساکنان این منطقه محروم مبادرت کردند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید