Iranian Agriculture News Agency

برپایی میز ارتباطات مردمی جهاد کشاورزی آذربایجان غربی در چهارمین روز هفته دولت

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی از برگزاری میز ارتباطات مردمی سازمان جهاد کشاورزی در مرکز استان و شهرستان‌ها در روز یکشنبه پنج شهریورماه مقارن با چهارمین روز از هفته دولت خبر داد.

برپایی میز ارتباطات مردمی جهاد کشاورزی آذربایجان غربی در چهارمین روز هفته دولت

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان غربی، خسرو شهبازی بیان کرد: ارتقای کمی و کیفی سطح ارتباطات میان مردم و مسئولان به بهبود عملکرد، رفع موانع و چالش‌ها، افزایش تولید و رضایت مردم خواهد انجامید.

وی افزود: در راستای منویات مقام معظم رهبری و تحقق شعار دولت مردمی سیزدهم مبنی بر ارتباط نزدیک و ملاقات چهره به چهره مسئولان با کشاورزان و بهره‌برداران روز یکشنبه پنج شهریورماه، از ساعت ۸ الی ۱۱ صبح در محل سالن آمفی تئاتر ساختمان شماره دو سازمان‌ جهادکشاورزی استان‌، میز ارتباطات مردمی با حضور رئیس سازمان، معاونین و مدیران جهاد کشاورزی و مدیران کل ادارات وابسته برگزار می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی یادآور شد: در این راستا از عموم کشاورزان، تولیدکنندگان و بهره‌برداران عزیز استان دعوت می‌شود، ضمن حضور در این میز هرگونه درخواست‌، مشکلات، شکایات، انتقادات و پیشنهادات خود را به‌صورت مستقیم با مسئولان حاضر در این میز ارتباطات مردمی مطرح کنند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید