Iranian Agriculture News Agency

تبریک رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان غربی به مناسبت عید قربان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی در پیامی، فرارسیدن عید سعید قربان و آغاز دهه امامت و ولایت را به تمامی کارکنان و مسئولان پرتلاش سازمان جهاد کشاورزی و ادارات تابعه تبریک گفت.

تبریک رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان غربی به مناسبت عید قربان

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان غربی، متن پیام به این شرح است:

«بسمه تعالی

عید قربان یکی از اعیاد بزرگ اسلامی بوده که یادآور زیباترین نمونه تعبد انسان در برابر خداوند متعال است.

انسان در مسیر معرفت و شناخت و رسیدن به معبود نیازمند گذشتن از همه خواهش هاست و در این راستا چه الگویی والاتر و آموزنده تر از امتحانی است که حضرت ابراهیم و اسماعیل در پیشگاه او و در محضر و آستان حق پس دادند و جان را به قربانگاه رضایت الهی بردند.

امروز جامعه اسلامی بیش از هر زمان دیگری نیازمند همدلی و اتحاد برای مقابله با شیطان صفتان و خنثی کردن توطئه‌های تفرقه افکنانه ‌دشمنان است و ایام مبارکی همچون عید سعید قربان می‌تواند مظهر وحدت و یکپارچگی باشد.

اینجانب عید وارهیدن از بند نفس و جشن شکفتن ایمان و یقین ، عید خجسته قربان را بر همه مسلمانان جهان به ویژه خانواده بزرگ جهاد کشاورزی و عموم بهره برداران پر تلاش در بخش کشاورزی استان و مسئولان دلسوز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تبریک و شاد باش عرض می نمایم و توفیق همگان را در سایه بهره‌ مندی از آموزه های اهل بیت علیهم السلام و فیوضات معنوی این اعیاد باشکوه از آستان خداوند قادر متعال مسالت دارم.

 

خسرو شهبازی

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی»

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید