Iranian Agriculture News Agency

همزمان با پنجمین روز از گرامیداشت هفته جهاد کشاورزی انجام شد:

دیدار رئیس جهاد کشاورزی آذربایجان غربی با خانواده شهید و جانباز بالای ۵۰ درصد

همزمان با پنجمین روز از گرامیداشت هفته جهاد کشاورزی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی به همراه سرپرست حوزه نمایندگی ولی فقیه و جمعی از معاونین و مدیران ستادی سازمان با حضور در منزل شهید جهادگر حمید بیگ بابا و جانباز بالای ۵۰ درصد نورالدین دیگاله کارمند بازنشسته جهاد کشاورزی از نزدیک با خانواده‌های معظم آنان دیدار کردند.

دیدار رئیس جهاد کشاورزی آذربایجان غربی با خانواده شهید و جانباز بالای ۵۰ درصد

به گزارش خبرنگار ایانا از آذربایجان غربی، خسرو شهبازی در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۷۲ شهید سنگر ساز بی‌سنگر جهاد کشاورزی استان و با تجلیل از صبر، ایثار و فداکاری‌ خانواده‌های معظم شهیدان، جانبازان و ایثارگران، گفت: امروزه ما نیز همچون رزمندگان دوران دفاع مقدس بر سر عهدمان با آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستاده‌ایم و در سنگر کار و تلاش و خدمت به جامعه در مسیری که شهدا مسیر آن را مهیا ساخته‌اند، به روشنی قدم بر خواهیم داشت.

شهبازی با تاکید بر ضرورت تکریم شهدا و خانواده‌های آنان بیان کرد: خانواده شهدا، فرزندان برومند خود را در زمانی که کشور به آنها نیاز داشت در راه اسلام و انقلاب تقدیم کردند و این اجری بی‌پایان در نزد خدای متعال خواهد داشت.

وی با حضور در جمع خانواده‌های معظم این شهید معزز و جانباز سرافراز ضمن بررسی و رسیدگی به مسائل و مشکلات آنان با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از زحمات، صبر و استقامت این خانواده های گرانقدر تجلیل و قدردانی کردند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید