Iranian Agriculture News Agency

سرپرست مدیریت حراست سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی منصوب شد

سرپرست مدیریت حراست سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی منصوب شد

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان غربی، محمدعلی نصیری، مشاور وزیر و رئیس سازمان حراست وزارت جهاد کشاورزی در این مراسم ضمن تبریک به مدیریت جدید و قدردانی از زحمات مدیر سابق حراست بیان کرد: زبان گویا، قلب مهربان، نظارت مستمر و شناخت تهدیدات مختلف از ویژگی‌های مهم مدیران است.

وی ادامه داد: همچنین برای موفقیت در حوزه‌های مدیریتی باید سه رکن چشم‌انداز منطبق بر برنامه وزارتی و نظام جمهوری اسلامی ایران، برنامه ‌ریزی دقیق و همت جدی رعایت شود.

نصیری خاطرنشان کرد: هدف‌گذاری دشمن به ویژه در حوزه اقتصاد است که امنیت غذایی مردم مهم‌ترین بخش این هدف‌گذاری به شمار می‌رود؛ لذا می‌توان گفت تامین امنیت غذایی که مهم‌ترین وظیفه جهاد کشاورزی است، از اهمیت زیادی برخوردار است.

سرپرست حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان نیز در این جلسه، گفت: انجام اقدامات لازم در جهت حفاظت و پاسداری از همه اسناد، اماکن و تاسیسات و کنترل مبادی ورودی و خروجی سازمان از مهم‌ترین وظایف حراست است.

حجت‌الاسلام دلریش افزود: نیرو‌های حراست و حفاظت فیزیکی نقش موثری در حفظ امنیت و صیانت از سرمایه‌های مادی و معنوی سازمان‌ها دارند و وظیفه اصلی حراست صیانت از سرمایه‌های انسانی سازمان است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی نیز در این جلسه با ارائه گزارشی از سیمای بخش کشاورزی استان، اضافه کرد: در آستانه هفته جهاد کشاورزی قرار داریم و امیدوارم مثل همیشه در حوزه امنیت غذایی کشور، تلاش و پایداری لازم را داشته باشیم.

خسرو شهبازی یادآور شد: از مدیر حراست جدید انتظار داریم رعایت قوانین، ترویج حس مسئولیت در امنیت کارکنان، تکریم ارباب رجوع، حفظ آبرو و حریم خصوصی همکاران، شناسایی گلوگاه‌های مفسده خیز، پیشگیری از وقوع موارد سوء، ایجاد آرامش و جو آرام در بین همکاران را سرلوحه کار خود در سازمان قرار دهد.

وی ادامه داد: حراست به‌عنوان محکم‌ترین پشتوانه سلامت جامعه اداری شناخته می‌شود و وظیفه اصلی او حفاظت از سلامت سازمان است. حراست به تمام اطلاعات یک سازمان اشراف دارد لذا می‌تواند مشاور خوبی نیز برای مدیریت باشد.

در ادامه این مراسم، محمدعلی رحیمی مدیر سابق حراست سازمان جهاد کشاورزی آذریایجان غربی، سرپرست فعلی اداره کل پشتیبانی اموردام و همچنین فریدون اسدزاده معاون مدیریت حراست سازمان در طی احکام جداگانه‌ای به سمت مشاوران رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی معرفی شدند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید