Iranian Agriculture News Agency

بزرگداشت رحلت امام خمینی (ره)

بزرگداشت رحلت امام خمینی (ره)

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام دلریش در مراسم بزرگداشت سالروز رحلت جانگداز رهبر کبیر انقلاب اسلامی با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین عسگر دیرباز نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری و مسئولان و کارکنان ستادی سازمان جهاد کشاورزی استان و ادارات تابعه در محوطه ساختمان شماره یک سازمان جهاد کشاورزی استان برگزار شد، بیان کرد: امام خمینی (ره) با صلابت در برابر تمام ظلمت‌ها و توطئه های استکباری، یک تنه ایستاد و قاطعیت و استقامت بر ارزش‌ها را در هر وضع و حالی بر شرایط دیگر ترجیح داد. 

وی ضمن تسلیت ایام سالگرد رحلت رهبر کبیر انقلاب اسلامی، اظهارکرد: امام خمینی (ره) با تکیه بر باورهای الهی خود در عرصه‌های سیاسی، اجتماعی، علمی و فرهنگی تحولی اساسی ایجاد کرد.

حجت الاسلام دیرباز افزود: ساده زیستی امام‌ خمینی‌(ره)، سرمشقی برای همه مسئولان و مردم جامعه است و همه ما با مطالعه در زندگی این شخصیت بزرگ در تاریخ ، حتی در ساده ترین موضوعات ، باید از سیره رفتاری و برخورد امام خمینی با افراد خانواده و فرزندانمان ، الگو بگیریم.

وی بیان کرد: فعالیت فعالان عرصه کشاورزی و مجموعه کارکنان جهادکشاورزی در تامین آرامش و امنیت غذایی مردم در جامعه تاثیرگذار است و اثرات آن حتی تا محروم‌ترین نقاط کشور نیز قابل مشاهده ،اثر گذار و شایسته تقدیر است.

حضور همکاران و ارباب رجوع در پایگاه سلامت هلال احمر مستقر در محوطه ساختمان شماره یک جهاد کشاورزی استان آذربایجان غربی و مداحی از دیگر برنامه‌های جانبی مراسم بزرگداشت سالروز رحلت بنیان‌گزار کبیر انقلاب اسلامی بود.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید