Iranian Agriculture News Agency

مدیر حوزه ریاست سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت:

هفته جهاد کشاورزی بهترین فرصت برای انعکاس فعالیت‌ها

مدیر حوزه ریاست سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: هفته جهاد کشاورزی بهترین فرصت برای انعکاس فعالیت‌ها و دستاوردهای بخش کشاورزی استان است، چون ارائه آن خدمات موجب دلگرمی مردم و تقویت نظام اسلامی است.

هفته جهاد کشاورزی بهترین فرصت برای انعکاس فعالیت‌ها

به گزارش خبرنگار ایانا از آذربایجان غربی، کاظم فرجاد نیا در جلسه ستاد بزرگداشت هفته جهاد کشاورزی، برلزوم تلاش و مشارکت مجموعه در جهت برگزاری هرچه با شکوه‌تر برنامه‌های هفته جهاد کشاورزی در سازمان و شهرستان‌ها تأکید کرد.

حجت الاسلام بهنام دلریش سرپرست حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان نیز در این جلسه گفت: در هفته جهاد کشاورزی تلاش شود تا خدمات فعالان عرصه کشاورزی، به مردم تبیین و بازگو شود، چرا که مجموعه جهادکشاورزی نقش مهمی در استقلال اقتصادی، امنیت غذایی و امنیت ملی در کشور دارد .

سعید آبی دبیر اجرایی ستاد بزرگداشت هفته جهاد کشاورزی و رئیس اداره روابط عمومی سازمان به تشریح برنامه‌های مورد نظر سازمان در ایام بزرگداشت هفته جهاد کشاورزی در استان پرداخت و افزود : تعداد 18 عنوان برنامه برای اجرا در هفته جهاد کشاورزی تدوین و پیشنهاد شده است که در صورت تصویب در ستاد اجرائی خواهند شد.

آبی افزود: افتتاح پروژه‌های شاخص عمرانی، اقتصادی و تولیدی بخش کشاورزی، غبارروبی مزار شهدا، ادای احترام و دیدار با خانواده معظم شهدای جهاد، نشست با تشکل های بخش کشاورزی و تجلیل از نمونه‌های بخش کشاورزی، دیدار با استاندار و نماینده ولی فقیه در استان، پوشش خبری فعالیت‌ها برای معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بخش، فضاسازی و تبلیغات محیطی، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، از اهم برنامه‌های اجرایی سازمان است که به‌منظور بزرگداشت هفته جهاد کشاورزی در سازمان تدوین و برنامه‌ریزی شده است که اجرایی خواهد شد.

در ادامه این جلسه، بر حضور مسئولان در برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی استان به‌منظور تببین دستاوردهای بخش کشاورزی، برگزاری میز خدمت در نماز جمعه در مرکز استان و شهرستان‌ها و سخنرانی مسئولان و مدیران جهاد کشاورزی شهرستان‌ها در خطبه‌های قبل از نماز جمعه در روز 26 خرداد، برگزاری اردوی جهادی در مناطق محروم روستایی، ارائه خدمات رایگان درمانی و واکسیناسیون دامپزشکی و شرکت‌های فنی مشاوره‌ای، حضور معاونان و مدیران ستاد و شهرستان‌ها در شبکه استانی برکت و ارائه گزارش اقدامات و دستاوردها در حوزه کاری مربوطه تاکید شد.

در ادامه این نشست، اعضای ستاد بزرگداشت هفته جهاد کشاورزی در سازمان به بررسی مهمترین مسائل و موارد مربوط به برگزاری هر چه باشکوه‌تر برنامه‌های این هفته در سطح استان و شهرستان‌ها پرداختند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید