Iranian Agriculture News Agency

رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی:

تحقق رشد اقتصادی ۸ درصدی در بخش کشاورزی در گرو توجه به تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین است

رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی در دیداربا کارکنان جهت تبیین شعار سال گفت : تحقق رشد اقتصادی ۸ درصدی در بخش کشاورزی در گرو توجه به تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین است.

تحقق رشد اقتصادی ۸ درصدی در بخش کشاورزی در گرو توجه به تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین است

به گزارش خبرنگار ایانا در استان آذربایجان غربی، اکبر کرامتی افزود: برنامه های اجرایی در بخش کشاورزی درسال جدید در راستای تحقق شعار سال که از سوی رهبر معظم انقلاب تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین نامگذاری شده، تدوین شده است که باید با استفاده از همه ظرفیت‌ها و توانمندی‌های خود و حرکتی جهادی، با شناسایی منابع تولید و حمایت از نهاده ها و دانش فنی به رشد ۸ درصدی دست یابیم.

وی بر دانش‌بنیان کردن تولید و بسترسازی برای حمایت از تولیدکنندگان داخلی وسرمایه گذاران در این زمینه و  بهره‌گیری از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه کشاورزی تأکید کرد.

کرامتی بیان کرد: در سال جدید توجه و اهمیت به خدمات رفاهی نیروی انسانی ، ورزش و سلامت جسمی کارکنان و بهره وری سازمانی برای تحقق برنامه های شعار سال در دستور کار قرار دارد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: مشکلات تغییرات اقلیمی و پراکنش نامناسب بارندگی ها برای تداوم تولید در استان وجود دارد که باید با برنامه ریزی های علمی و ترویجی ، بهره وری در تولید محصولات کشاورزی افزایش یابد.

کرامتی ادامه داد : با تشکیل قرارگاه امنیت غذایی ، اکیب های بازرسی قرارگاه تأمین امنیت غدایی در سراسر استان بر سطح بازار اقلام پر مصرف و کالاهای اساسی مردم به صورت شبانه روزی در حال رصد و پایش بازارهستند و با آغاز فعالیت این قرارگاه در حال حاضر شاهد آرامش و ثبات در بازار کالاهای اساسی مردم هستیم.

وی با اشاره به افزایش وظایف محوله و سنگینی تعهدات در سال جاری، نیاز است با رصد و پایش مستمر بازار ، ارتقای بهره وری در  تولید را نیز با جدیت و اهتمام ویژه در دستور کار قرار دهیم .

کرامتی در ادامه بر استفاده بیشتر از ظرفیت های استارتاپ ها  و توجه به رویکردهای خلاقانه  وبخش خصوصی برای تحقق برنامه ها و سیاست های سازمان در سال جاری تاکید کرد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید