Iranian Agriculture News Agency

برگزاری نمایشگاه تولیدات زنان سرپرست خانوار به همت واحد خواهران پایگاه مقاومت ۵۷ فجر

لزوم حمایت مسئولان برای بازاریابی محصولات تولیدی زنان سرپرست خانوار

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری آذربایجان‌شرقی گفت: توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار از اولویت ‌های استانداری آذربایجان شرقی است .

لزوم حمایت مسئولان برای بازاریابی محصولات تولیدی زنان سرپرست خانوار

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، رقیه صادق زاده مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری آذربایجان‌شرقی در بازدید از نمایشگاه تولیدات زنان سرپرست خانوار که به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج و به کوشش واحد خواهران پایگاه مقاومت 57 فجر جهادکشاورزی آذربایجان شرقی در سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی برگزار شده بود بر بازاریابی محصولات تولیدی و کشاورزی زنان به ویژه حمایت از زنان کارآفرین و فعال سرپرست خانوار در زمینه های صنایع تولیدی و تبدیلی تاکید کرد و از اجرای طرح ها و برنامه های مختلفی در راستای توانمندسازی اقتصادی زنان، کارآفرینی برای بانوان، ارائه تسهیلات به زنان روستایی و شهری سرپرست خانوار و برگزاری نشست های مختلف تخصصی در راستای کاهش مشکلات زنان در استان آذربایجان شرقی خبر داد.

وی همچنین خواستار حمایت مسئولان در خصوص بازاریابی و فروش محصولات و تولیدات بانوان و احداث بازارچه های دائمی برای فروش محصولات زنان شد و اجرای طرح‌ های توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار از اولویت‍های اداره کل امور زنان و خانواده استانداری دانست.

در بازدید مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری که  سیدعلی مختاری معاون توسعه مدیریت و منابع  سازمان ، صالح مومنی جانشین فرمانده پایگاه مقاومت ۵۷ فجر جهادکشاورزی استان و  رقیه زرگری مشاور رییس سازمان در امور زنان نیز حضور داشتند بانوان کارآفرین سرپرست خانوار خاضر در نمایشگاه ، مسائل، مشکلات و پیشنهادهای خود را در حوزه اشتغال و کارآفرینی از جمله بازاریابی، صادرات، تسهیلات، صدور مجوز و فضای کارگاهی بیان کرد.

گفتنی است در این نمایشگاه که تا روز پنجشنبه ۱۸ آذرماه جهت بازدید و خرید  عموم دایر است 20 غرفه شامل  25 نفر از بانوان سرپرست خانوار از شهرستانهای تبریز و ملکان ، محصولات تولیدی خود را شامل خشکبار ، فرآوری محصولات کشاورزی ، صنایع دستی ، البسه ، کیف و کفش و .... در معرض فروش قرار داده اند.

شایان ذکر است در پایان این بازدید با اهدای لوحی از طرف سرکارخانم  صادق زاده مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری به سرکار خانم  لیلا فرقدان احمدی مسئول واحد خواهران پایگاه مقاومت 57 فجر جهاد کشاورزی استان از تلاش ها و زحمات مستمر  وی در راستای ارتقاء جایگاه زنان و خانواده تقدیر شد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید