Iranian Agriculture News Agency

عبادپور در گفتگو با ایانا خبر داد:

نشست معرفی دست اندرکاران پروژه همکاری دراحیای دریاچه ارومیه ازطریق مشارکت جوامع محلی در استقرار کشاورزی پایدار

مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی از برگزاری نشست معرفی دست اندرکاران پروژه همکاری در احیای دریاچه ارومیه از طریق مشارکت جوامع محلی در استقرار کشاورزی پایدار در تبریز خبر داد.

 نشست معرفی دست اندرکاران پروژه همکاری دراحیای دریاچه ارومیه ازطریق مشارکت جوامع محلی در استقرار کشاورزی پایدار

 آیت الله عبادپور در گفتگو با خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی گفت: نشست معارفه دست اندرکاران پروژه همکاری در احیای دریاچه ارومیه از طریق مشارکت جوامع محلی در استقرار کشاورزی پایدار با حضور رئیس سازمان جهادکشاورزی استان، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان، مدیر ملی طرح حفاظت از تالابهای ایران ، مدیر مشارکتهای مردمی سازمان آب منطقه ای استان، مدیران و کارشناسان جهادکشاورزری شهرستانهای آذرشهر، اسکو، بناب، عجب شیر و ملکان و تعدادی از کارشناسان شرکتهای مجری پروژه در شهرستانهای فوق در سالن آمفی تئاتر مجتمع شهید کسایی تبریز برگزار شد. 

وی افزود: پروژه همکاری در احیای دریاچه ارومیه از طریق مشارکت جوامع محلی در استقرار کشاورزی پایدار، از سال 1393 در استان آذربایجان شرقی آغاز شده و هم اکنون سال هشتم آن در 5 شهرستان واقع در حوضه دریاچه ارومیه در این استان شامل آذرشهر ، اسکو ، بناب ، عجب شیر و ملکان در 23 روستا در حال اجرا می باشد.

مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان جهادکشاورزی استان گفت: این پروژه با همکاری و مشترک سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی و طرح حفاظت از تالاب های ایران به نمایندگی از سازمان حفاظت محیط زیست کشور و همکاری بخش خصوصی و جوامع محلی اجرا می شود.

گفتنی است در این نشست اکبر فتحی رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی، عباس نژاد مدیرکل حفاظت محیط زیست استان، سرکارخانم اثنا عشری مدیرملی طرح حفاظت از تالابهای ایران و پاک نیا مدیر مشارکتهای مردمی سازمان آب منطقه ای در مورد اهمیت احیای دریاچه ارومیه، حفاظت از منابع آبی و همکاری های بین بخشی سخنرانی کردند.

 

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید