Iranian Agriculture News Agency

پیام رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی به مناسبت هفته بسیج

بسیج، یکی از ماندگارترین یادگار‌های حضرت امام(ره) و از مهمترین سرمایه‌های نظام جمهوری اسلامی است

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی و فرمانده پایگاه 57 فجر سازمان به مناسبت هفته بسیج پیامی صادر کرده و تاکید نمود: بسیج، یکی از ماندگارترین یادگار‌های حضرت امام (ره) و از مهمترین سرمایه‌های نظام جمهوری اسلامی است .

بسیج، یکی از ماندگارترین یادگار‌های حضرت امام(ره) و از مهمترین سرمایه‌های نظام جمهوری اسلامی است

 به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، پیام  اکبر فتحی  به مناسبت هفته بسیج به شرح زیر است:

به نام خدا

بسیج پاره تن مردم است / تا بسیج هست، نظام اسلامی و جمهوری اسلامی از سوی دشمنان تهدید نخواهد شد، این یک رکن اساسی است. رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)

بسیج، یکی از ماندگارترین یادگار‌های حضرت امام (ره) و از مهمترین سرمایه‌های نظام جمهوری اسلامی است که با برنامه ریزی جامع، فعالیت منسجم و بهره گیری از توان نیرو‌های مردمی، به نهادی تحول‌آفرین و قدرتمند تبدیل شده و نقشی ارزنده در سرنوشت میهن دارد.

بسیج، یک مکتب فکری و چارچوب عملی برای زندگی اجتماعی در این دنیای پرآشوب و فتنه است؛ در این مکتب، انسانها به دور از اغراض شخصی، به خدا و منافع خلق او می‌اندیشند و اقتدار و امنیت جامعه را نه در سایه دریوزگی قدرتهای بیگانه، بلکه از رهگذر اتکا به توانایی‌های خود جستجو می‌کنند.

بسیجی بودن یعنی فراهم کردن شرایط برای زیستنی پاک و زیبا در دنیایی سرشار از مسئولیت و تعهد، لذا بسیج قلعه‌ای مستحکم به گستره تمامی کشور است که همه شهروندان به فراخور حال، وظیفه‌ای در حفظ امنیت، رونق، شکوه و عظمت آن برعهده دارند و امام (ره) با همین دید بود که از خداوند می‌خواست با بسیجیان محشور گردد.

بدون تردید این تعریف انقلاب از بسیج و بسیجی است که سبب شده ۸ سال دفاع مقدس، ظفرمندانه به سرانجام برسد و بعد از آن هم جهاد و رزم در عرصه‌های گوناگون سازندگی در مناطق محروم، توسعه علم و فن‌آوری، جنگ اقتصادی، شبیخون فرهنگی و مقابله با تحریم‌های ظالمانه  بسیار سازنده و تأثیرگذار ادامه پیدا کند.

اینجانب ضمن تبریک هفته بسیج به همه بسیجیان گرانقدر به ویژه سنگرسازان بی سنگر  و بسیجیان جهادگر که به ندای ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی) لبیک گفته و با نیتی خیرخواهانه همواره همراه و همگام با سیاستهای کلان کشور بوده اند، مجاهدتهای مخلصانه مدافعان تامین امنیت غذایی مردم که در مصائب طاقت فرسای ایام مبارزه با بیماری کرونا و تحریم های ناجوانمردانه از هیچ کوششی در تامین امنیت غذایی دریغ نکرده اند ارج نهاده؛ امید آن دارم که با تداوم بصیرت و هوشمندی بسیجیان انقلابی و ولایتمدار استان، به زودی شاهد رونق و توسعه روزافزون همه ابعادی اقتصادی استان به ویژه بخش کشاورزی باشیم.

اکبر فتحی

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید