Iranian Agriculture News Agency

خیری در گفتگو با ایانا خبر داد:

تولید سالانه 83 تن ماهی از 4 مزرعه پرورش ماهی فعال در سطح شهرستان بناب

مدیر جهادکشاورزی شهرستان بناب از برگزاری نشست هم اندیشی در خصوص بررسی مسایل و مشکلات زیربخش شیلات و امور آبزیان شهرستان با حضور مدیر شیلات و امور آبزیان سازمان خبر داد.

تولید سالانه 83 تن ماهی از 4 مزرعه پرورش ماهی فعال در سطح شهرستان بناب

 روح الله خیری در گفتگو با خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی با اعلام این خبر گفت: شهرستان بناب دارای 4 مزرعه پرورش ماهی فعال در سطح شهرستان با تولید سالانه 83 تن می باشد که در این بین 2 مزرعه نیز به دلیل برخی از مسایل و مشکلات بصورت غیرفعال می باشند که در این راستا در محل مدیریت، جلسه ای با حضور مهندس جعفروند مدیر شیلات و امور آبزیان سازمان و رئیس اداره بهبود تولیدات دامی مدیریت برگزار گردید و در خصوص مسایل و مشکلات و همچنین پتانسیلهای موجود در زیربخش شیلات شهرستان بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

وی اضافه کرد: امید است بتوان با ریشه یابی و رفع موانع موجود در زیربخش شیلات وارائه تسهیلات کم بهره به پرورش دهندگان ماهی و فرهنگ سازی مصرف آبزیان بتوان به حداکثری بهره وری در تولید دست یافت.

 قاسم جعفروند مدیر شیلات و امور آبزیان سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی در این جلسه با تاکید بر برنامه ریزی جهت رشد 8 درصدی تولید بیان داشت: بکارگیری روشهای صحیح مدیریتی، نقطه نظرات کارشناسی و تجهیزات مدرن آبزی پروری و همچنین از طریق توسعه مزارع پرورش ماهی و راه اندازی واحدهای غیرفعال می توان به این امر مهم دست یافت.

گفتنی است در پایان این جلسه مدیر جهادکشاورزی شهرستان بناب به اتفاق مدیر شیلات و امور آبزیان سازمان جهادکشاورزی استان از مزرعه پرورش ماهی آقای طارمی بازدید بعمل نموده و نقطه نظرات و پیشنهادات به ویژه در خصوص توسعه مزرعه ارائه گردید همچنین طی بازدید از مزرعه پرورش ماهی غیرفعال آقای منصوری، پیشنهاداتی با تاکید بر کشاورزی قراردادی توسط مهندس جعفروند ارائه گردید که مورد استقبال بهره بردار قرار گرفت.

 

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید