Iranian Agriculture News Agency

تجلیل از دبیرپدافند غیرعامل سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی به عنوان بانوی فعال و نمونه حوزه پدافند غیرعامل

در حاشیه نشست حقوق زن در خانواده که به مناسبت هفته پدافندغیرعامل در محل استانداری آذربایجان شرقی برگزار شده بود از دبیرپدافند غیرعامل سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی به عنوان یکی از بانوان فعال و نمونه حوزه پدافند غیرعامل استان تجلیل شد.

 تجلیل از دبیرپدافند غیرعامل سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی به عنوان  بانوی فعال و نمونه حوزه پدافند غیرعامل

 به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، مدیرکل پدافند غیر عامل استان در نشست حقوق زن در خانواده که به مناسبت هفته پدافندغیرعامل در محل استانداری آذربایجان شرقی برگزار شده بود ضمن گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل گفت: عصر، عصر آسیب پذیری است و ما با این آسیبها زندگی می‌کنیم و این آسیبها مثل آسیبهای شیمیایی، تروریسم، جنگ اطلاعات و جنگ نرم و تهدیدهای اجتماعی و فرهنگی است و به همان اندازه و شاید بیشتر خطرناک است.

 محمدباقرآقایی با اشاره براین که این تهدید همیشگی است و باید دفاع همه جانبه باشد، گفت: شرایط امروز در منطقه سمت وسوی مردم محور به خود گرفته است، امروزه استراتژیک دشمن که یکی از ابزارهای آن، هویت زدایی، فرهنگ زدایی و تضعیف فرهنگ است که عزم و اراده مردم و دولت را در جهت مبارزه با این جنگ نرم را می‌طلبد.

مشاور استاندار در امور زنان و خانواده نیز با اشاره به اهمیت مباحث حقوق زنان در خانواده و اجتماع گفت: طبق فرمایشات امام راحل(ره)، زن تمدن ساز است و این یعنی به نقش و جایگاه زنان و دختران ایرانی اهمیت بسیاری داده شده است.

 نسرین پیرسمساری اظهار کرد: زن مسلمان می‌تواند با توجه به مقتصیات زمان در تمام فعالیتهای سیاسی، اجتماعی و علمی مشارکت و حضور فعالانه داشته باشد چرا که تمامی عرصه‌ ها برای فعالیت و موفقیت وی آماده است به شرطی که عفاف و عفت در تمامی زمینه ها رعایت شود.

گفتنی است در پایان این نشست از سرکارخانم مهندس ملیحه عالم زاده دبیرپدافند غیرعامل سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی به عنوان  بانوی فعال و نمونه حوزه پدافند غیرعامل استان تجلیل شد.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید