Iranian Agriculture News Agency

احمدی در گفتگو با ایانا خبر داد:

پرداخت 12 میلیارد تومان غرامت صندوق بیمه محصولات کشاورزی به مزارع خسارت دیده گندم و جو در هشترود

مدیرجهاد کشاورزی شهرستان هشترود از پرداخت غرامت صندوق بیمه محصولات کشاورزی به مزارع خسارت دیده گندم و جو در این شهرستان خبر داد.

پرداخت 12 میلیارد تومان غرامت صندوق بیمه محصولات کشاورزی به مزارع خسارت دیده گندم و جو در هشترود

مجید احمدی در گفتگو با خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی گفت: امسال با توجه به وقوع خشکسالی در سال زراعی 1400-1399 و خسارت شدید به مزارع گندم و جو شهرستان هشترود جهت جبران خسارت وارده به کشاورزان شهرستان هشترود 12میلیارد تومان غرامت یه مزارع بیمه شده از سوی صندوق بیمه محصولات کشاورزی به مزارع خسارت دیده گندم و جو شهرستان هشترود پرداخت شد.

وی ادامه داد: در سال زراعی 1400-1399 با همکاری و مشارکت بنیاد برکت در پرداخت هزینه تعرفه بیمه به کشاورزان منطقه، 35 هزار هکتار از مزارع گندم و جو شهرستان تحت پوشش بیمه قرار گرفته بود و در این رابطه 8717 مورد پرونده خسارت در صندوق بیمه تشکیل گردیده بود که 12 میلیارد تومان برای خسارت دیدگان غرامت پرداخت شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان هشترود افزود: در سالزراعی جاری 58 هزار هکتار مزارع گندم و جو شهرستان هشترود تحت پوشش طرح جهش تولید دیمزارهای کشور قرار دارد که با همکاری و مساعدت بنیاد برکت در پرداخت حق تعرفه بیمه برای کشاورزان این میزان سطح کشت تحت پوشش صندوق بیمه قرار خواهد گرفت.

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید